Тита и Боро Първи със собствена лимитирана серия маратонки


Тита и Боро Първи със собствена лимитирана серия маратонки

3526

Двамата хитови изпълнители в отбора на Adamand – Тита и Боро Първи, зарадваха своите последователи с лимитирана серия маратонки, които са създадени по тяхна концепция.  Именно затова се спират и на емблематичните имена за тях – Antilopa ще се предлагат в 2 различни дизайна за дамите, а Мойски – в 3 за мъже.  На 1 май ще стартира и продажбата, като тогава ще могат да се видят и за първи път самите модели – това ще се случи в онлайн магазина runners.bg. Освен че ще се сдобият с модерните маратонки, най-бързите ще получат и най-новите албуми на Тита и Боро Първи.   "Много съм доволна, че заедно с целия екип постигнахме това дизайнът да бъде най-близо до мен и моя характер и послание. Antilopa са изключително женствени и носят моя дух и този на хората, които ме харесват – ние сме вечно усмихнати, в движение, умеем да изпълняваме своите отговорности, като винаги се стремим да дадем най-доброто от себе си и едновременно с това да се открояваме. А и всички ме знаят като "Антилопата", сподели Тита.  Боро Първи допълни, че желанието му било маратонките, които ще носят неговото име, да бъдат с характер, каквато е и музиката му. Моделът е многофункционален – "да можеш да седнеш на пейка в парка, да се запознаеш с родителите на гаджето и накрая да отидеш на парти с приятелите си". "Постигнахме резултат, зад който с радост бих си сложил името. Тази серия е като песента ми - "Нещо  ако правим, да го правим като хората". Да се създаде модна компилация между производителя на спортни стоки Runners и артистите Тита и Боро Първи, се разработва от миналата година, като целият екип създава продукт, безкомпромисен в качеството си. Целият процес е поместен и в онлайн сериала "Маратонът", който се излъчва в YouTube канала на музикалната компания Facing Тhe Sun.  "Спряхме се на маратонки, защото те подсказват нашата индивидуалност и принадлежност. Искаме феновете на Тита и Боро Първи да се доближат до тях още повече така, както когато слушат тяхната музика. Именно и затова слоганът на кампанията е "Влез ми в обувките", сподели продуцентът на Adamand Кирил КировКико.  За Runners:
Първата българска спортна марка обувки, основана 1999 година. Марката е регистрирана в 45 държави на 2 континента и предлага авторски и индивидуални разработки на колекциите и партньорство с водещи студиа. Компанията предлага и спортни облекла и артикули. В България притежава 15% от пазарния дял в среден клас маратонки.

Още от Поп


Mysound.bg
Реклама

Галерия


The Rolling Stones - "Hackney Diamonds (Live Edition)"

Видео


Албуми


The Rolling Stones - "Hackney Diamonds (Live Edition)"

The Rolling Stones обявиха специалната версия "Hackney Diamonds (Live Edition)", включваща всички 7 песни...

Най-четени новини


виж всички