Hot Since 82 пристига за вълнуващо парти в София през декември
Дино Мерлин със специален поздрав за България преди концерта с Желко Йоксимович
Константин Костов, Христо Йоцов и Плевенската филхармония с авторски концерти в Добрич и Варна
David Garrett в Пловдив: Златни изживявания и премиум емоции с новите билети
Мария Илиева с нова международна награда и дата за голям концерт догодина
Японската сензация Kyoto Jazz Massive пристига за първия си концерт у нас
Pettersson & Frederiksson специални гости на фолк метълите Faun в България
Till Lindemann, фронтменът на Rammstein, със солов концерт у нас догодина
Ali с дългоочаквания си дебютен албум и неочаквани гости в столичния клуб "Строежа" на 23 ноември
Тони събра най-големите си хитове в ексклузивния албум "Пробуждане"
Б.Т.Р. с втори концерт в зала 1 на НДК и нов сингъл
Embrace By Dark преди специалното шоу на Rotting Christ в София

Топлидери изследват онлайн маркетингa на музика на SeeMe @WebIt


Топлидери изследват онлайн маркетингa на музика на SeeMe @WebIt

4262

Революционна форма на сътрудничество между музика и технологии ще бъде част от горещите теми, които ще бъдат обсъдени от 100 лектори от цял свят по време на SeeMe 2015.

Събитието, част от CEEDS by Webit, ще се състои в София на 21 и 22 март. За първи път в България музикалната индустрия ще се присъедини към форума, тъй като технологиите и музиката са обединени от темата за дигиталната трансформация на бизнеса. SeeMe@Webit ще обедини редица лидери от двете индустрии, за да провокира откривателството, да стимулира промените и да улесни обмена на идеи и знания, които да помогнат на музикалната индустрия да се развива в крак с технологиите.  

SeeMe@Webit ще събере топтехологични брандове и експерти и от двете индустрии, куп водещи съвременни дигитални музикални експерти, стартиращи компании и инвеститори от цял свят, за да обсъдят най-новите тенденции, търсещи пресечната точка между музика и технологии. Партньорството между SeeMe и Webit има за цел да информира и забавлява всички, чиято страст са музиката, иновациите и тяхното бъдеще.

Темите включват:
•    Как мобилните и базираните на локации услуги промениха всичко;
•    Използване на видеото за увеличаване на приходите;
•    Streaming модели и кои са следващите;
•    Решения, базирани на данни - за проследяване на движението на музиката, за позициониране на определена песен, нотификации и достигане до нови аудитории;
•    Достъп или даунлоуд - има ли смисъл да притежаваме музика?
•    Споделяне и представяне;  
•    Глобален мобилен  маркетинг;
•    Лицензиране на музика или как технологиите промениха пазара?

Това събитие може да бъде най-добрия шанс за стартиране на бизнес, тъй като нашите лектори са тук за това – да помогнат на публиката да се подготви за старт и да я преведе през собствения си опит за съвместно изграждане на процеси и покажат, че музиката може да носи приходи, подчертават организаторите.

Всички събития, които CEEDS by Webit включва:
•    Технологична конференция;
•    Маркетинг и иновации конференция;
•    Стартъп изложение;
•    Събитие на Европейската комисия;
•    Събитие за Електронно правителство;
•    Score It – Събитие на Experian;
•    SeeMe @Webit – Събитие за дигиталната музикална и развлекателна индустрия;
•    GoViral Академия на Modern Times Group;
•    Официалното парти на Webit и Fashion TV' Best Models And DJs.

Дигиталната трансформация еволюира непрестанно, вдъхновявана от нови музикални открития, споделяне, нови форми на забавление и нови възможности за монетизация на произведенията на артисти, лейбъли и продуценти. Тази нова реалност ще представи на SeeMe@Webit Скот Коен, основател и президент на The Orchard. Темата, с която гостът ще открие SeeMe@Webit, e за най-смелите крачки в новите дигитални посоки. Тя ще очертае бъдещето, оформено от визионери, иноватори и предприемачи, които са превърнали технологиите в свое верую.

Следва Пернил Рейвън, ръководител Решения за брандове в онлайн телевизията www.crane.tv. Тя ще разкрие как брандираното съдържание води до органично генерирано от потребителя. И, за да се приземим на местна почва, тук -  в София, панел с български таланти от различни сфери и стилове ще разкрият какво означава за тях правилното присъствие онлайн. KiNK (на снимката) се превърна в един от най-търсените продуценти и ремиксатори в хаус музиката: неговите тракове лесно се открояват в която и да е клубна вечер. DJ Стивън няма нужда от представяне, но не може да не споменем неговите безбройни покани за участия по света. Той е пускал музика на Berlin Love Parade, Miami Winter Conference и Amsterdam Dance Event. Адриан Рачев и Георги Енчев (R&E) трансферираха опита и престижа, натрупан от годините работа в собствен бизнес, създадоха собствен лейбъл - Select Music Media, през 2004. Тяхна цел е да откриват и развиват таланта на млади изпълнители. Компанията е с богата история: редица издадени албуми и компилации, добавени към голямо количество оригинална музика и стотици организирани концерти. Сред участниците са още Поли Генова, Deep Zone Project и Роро Кавалджиев, BOXTV, които ще допринесат със своя опит към общата българската музикална презентация.

Повече за говорителите:

Скот Коен е съосновател на пионера в дигиталната дистрибуция The Orchard - най-мащабния дигитален дистрибутор на музика в света, с офиси в над 25 страни. Като добре познат говорител и лектор, Скот обикаля света, представяйки нови бизнес модели в дигиталната ера. Той е гост-лектор в лондонския Metropolitan University и е съветник в BPI Council, търговската организация на музикалната индустрия в Обединеното кралство. Скот е активист за човешките права и стриктен веган. Не консумира месо, риба, мляко и мед, отказва кожа, вълна или каковто и да е, произлизащо от животни.

Пернил Рейвън е работила в тази сфера за многобройни агенции, старт-ъп-и и брандове. Като медия директор на легендарния Rucker Park турнир по уличен баскетбол в Ню Йорк развива дигиталния бранд от зародиш и си партнира с големи марки и известни личности, за да създаде съдържание. Сега тя управлява брандираното съдържание в Crane.tv и провежда лекции в различни училища по креативност, включително и световнопризнатия Hyper Island.

За регистрация: http://www.webit.bg/ceeds/

При въвеждане на промоционалния код SeeMe@Webit, системата калкулира 20% отстъпка автоматично. Един билет предоставя достъп до 9 събития за двата дни.

Регистрацията - тук: http://www.webit.bg/ceeds/, като всички онези, чиято работа е свързана с изпълнение, създаване, продуциране, маркетиране, лицензиране и управление на музика, получават отстъпка от 20% от цената на билета с въвеждане на промоционалния код SeeMe@Webit.

За SeeMe:

След старта си през май 2006 South-East European Music Event (SeeMe) се превърна в основно събитие в региона, както за професионалисти от индустрията, така и за музикални фенове. Отчасти фестивал, отчасти конференция, отчасти място за срещи и контакти, (SeeMe) South-East European Music Event събира на едно място музикални и бизнес лидери, които са винаги стъпка напред в непрестанно променящия се музикален пазар. SeeMe успя да се превърне в сериозно международно събитие с ярък и разнообразен спектър от дейности. Форумът дава възможност на изгряващи таланти да предоставят своята музика и проекти в рамките на клубната парти програма. За последните 5 години SeeMe събра на едно място повече от 2 000 специалисти, които посетиха конференцията, фестивала, наградите и другите събития в афиша на форума.
Повече от 150 световнопризнати говорители в над 120 сесии и панелни дискусии обмениха знания, ноу-хау и визия за бъдещето на музикалния бизнес, продуцентството, продажбите, правата и много други горещи теми, свързани с музикалния свят.

Музикалната конференция за Югоизточна Европа SeeMe е проект на "Юнайтед Партнърс".

Събитието във Фейсбук:
                
http://www.facebook.com/SouthEastEuropeanMusicEvent

Още от Поп


Mysound.bg
Реклама

Галерия


Любо Киров - "Ново сърце"

Видео


Албуми


Любо Киров - "Ново сърце"

Скоростта, с която Любо Киров разпродава концерти в огромни зали и създава нова музика, е завидна.През последните...

Най-четени новини


виж всички