"Slipknot издадоха своя най-силен албум в своята кариера", отбеляза Consequence Оf Sound по повод появата на "We Are Not Your Kind", а The Independent декларира: "Чистата амбиция на "We Are Not Your Kind" е точно толкова зашеметяваща, колкото на албума "Iowa", като динамиката може би е дори по-добра".
"Най-добрият музикален експорт на Айова се подобри по отношение на разширяващ границите на жанра звук", написа Billboard. "Шестият албум на Slipknot е поразителен", похвали го и британското издание NME.
Водещият сингъл "Unsainted" и парчетата "Birth Of The Cruel" и "Solway Firth" огласиха премиерата на "We Are Not Your Kind". Всяко от тях излизаше с режисирано от M. Shawn Crahan музикално видео и всяко от тях влизаше в "Набиращи популярност" в глобалния YouTube (всички видеоклипове, не само музиката) - "Unsainted" на #1 по света за пълни 24 часа, регистрирайки над 60 милиона гледания само за няколко седмици. Групата, която събра над 52 милиона гледания само за два месеца, разтърси света още веднъж с дебютите на живо на "Unsainted" и на сингъла от 2018 "All Out Life" в шоуто на Jimmy Kimmel Live!, като и двете представяния станаха най-гледаните изпълнения на шоуто в YouTube за 2019. Видеото на "Solway Firth" включи ексклузивни кадри от оригиналния сериал на Amazon "The Boys" заедно с изпълнения на живо на Slipknot от скорошните участия на бандата в афиша на европейски фестивали.
Продуциран от самата група и Greg Fidelman, проектът, който се появи в каталога на Roadrunner Records, следва зашеметяващия диск "5: The Gray Chapter" (2014 г.). Изданието, посветено на починалия Пол Грей, дебютира в Топ 5 на официалните класации за албуми на 19 страни по света, включително САЩ (#1), Япония (#1), Aвстралия (#1), Русия (#1), Великобритания (#2) и Германия (#2).
Американците шокираха феновете по света с "All Out Life". Реакциите към сингъла бяха зашеметяващи, като oфициалното музикално видео – също режисирано от Crahan, събра повече от 43 милиона гледания в YouTube в официалния канал на групата.
Неотдавна музикантите разкриха подробности за тяхна собствена марка алкохол No. 9 Iowa Whiskey, която може да бъде купена в избрани магазини във всичките 50 щата на Америка, както и по време на турнето Knotfest Roadshow. Уискито е колаборация с базираната в Айова компания Cedar Ridge Distillery и е правено от царевица от тази спечелила награда дестилираща семейна ферма от Winthrop.
Коментари