Благотворителният концерт под надслов #ПомогниОтВкъщи, чрез който bTV Media Group и партньори обединиха усилия в подкрепа на Българската хранителна банка, събра над 226 540 лева. Дарителската кампания в помощ на най-уязвимите и засегнати от извънредното положение в страната възрастни хора и деца не е приключила и отчитането на средствата продължава.
Хиляди индивидуални дарители застанаха зад каузата на двучасовото благотворително събитие. В продължение на ангажимента на bTV Media Group да насочва приоритетно усилия и ресурси към темата COVID-19 и да подпомага здравето и живота на рисковите групи в извънредната ситуация, концертът беше достъпен както за всички зрители на bTV, така и в ефира на bTV Radio и радио N-JOY, и онлайн на btvplus.bg и дигиталната платформа URBО, подкрепена от "Жокер Медиа Рентал".
По време на концерта, неговите водещи и продуценти от "Междинна станция" - Иван Христов и Андрей Арнаудов, както и обичаната водеща на "Бригада Нов дом" Мария Силвестър, направиха зрителите свидетели не само на вълнуващи музикални изпълнения, но и на реални примери за значението на помощта за хората в нужда. Както MySound.bg вече информира, в благотворителното събитие се включиха едни от най-обичаните изпълнители и актьори, сред които треньорите от "Гласът на България" – Владимир Ампов - Графа и Михаела Филева, Мария Илиева, Дони, Тони Димитрова, Люси Дяковска, Криско, Стефан Вълдобрев, Орлин Павлов, Васко Василев, Любо Киров, Виктория, Ния Петрова, Прея, Веско Ешкенази и Адриана Николова – Печенката, Преслава, Силвия Лулчева, Иво Аръков и Даниел Пеев – Дънди. Част от тях в лицето на Криско, Люси Дяковска и други, подкрепиха каузата и с лични средства, като дарението от 5 000 лв., което Криско обяви по време на концерта, ще бъде добавено към събраната сума. Специална изненада за зрителите бяха подготвили и водещият на bTV Николаос Цитиридис и Веселин Маринов, които изпълниха в дует песента "Лятна жълта рокля". В съответствие с мерките за превенция на разпространението на COVID-19, които bTV Media Group прилага, само няколко от изпълнителите пяха на живо в студиото, ангажирано за събитието. По-голямата част допуснаха зрителите в домовете си, подкрепяйки каузата с емоционални изпълнения от вкъщи. Даренията бяха събрани чрез индивидуално изпращане на есемес на стойност 1 лв. с текст DMS HRANA на кратък номер 17777, посредством финансова подкрепа от редица бизнес организации, както и чрез останалите методи, посочени в секцията "Дари сега" на страницата на Българска хранителна банка.
В резултат от впечатляващия брой индивидуални дарения по време на концерта, фондация "Америка за България" взе решение да удвои приноса си към Българската хранителна банка. Така в името на работата в полза на хората в нужда, вместо първоначално обявените 50 000 лева, фондацията ще дари 100 000 лева, които ще бъдат преведени към вече обявената сума. С допълнителните дарения от "Америка за България" и Криско общата сума ще надвиши 330 000 лева. Съпричастност към каузата са заявили и редица компании от хранителната индустрия, като Българската хранителна банка очаква постъпването на дарения от: Лидл България, Kaufland България, "Дерони", "Марс България", "Аква Нова Пак" и Т-Маркет. Дарителската кампания в помощ на Българската хранителна банка продължава и всеки, който има възможност и иска да помогне на най-уязвимите групи от обществото,, може да го направи, като изпрати есемес на стойност 1 лв. с текст DMS HRANA на кратък номер 17777. За абонати на А1, Telenor и Vivacom цената на 1 есемес е 1 лев. Дарения могат да бъдат направени още чрез банков превод, кредитни и дебитни карти, както и чрез системите на ePay и PayPal, посечени в секция "Дари сега" на страницата на Българската хранителна банка - bgfoodbank.org
Над 226 000 лв. събрани от концерта #ПомогниОтВкъщи
3764
Коментари