Радина Атанасова и Виктория Гюрова отпаднаха от "Гласът на България" след драматични елиминации в първия концерт на живо по bTV от 20 ч. снощи.
Чрез гласуване в сайта на предаването www.glasatnabulgaria.bg и вота чрез есемеси, феновете на музикалното шоу категорично заявиха кои са техните любимци в отборите на Миро и Ивана. Зрителите спасиха Тодор Гаджалов, Елица Наумова, Антоанета Линкова – Роксана и Александър Байчев, които продължават в надпреварата за титлата.
Както MySound.bg извести, Илиана Раева и "златните" момичета от ансамбъла по художествена гимнастика бяха специални гости в първото живо предаване. Михаела Маевска, Ренета Камберова, Христиана Тодорова, Елена Тодорова, Цветелина Найденова и Катрин Велкова изпълниха специално подготвена хореография към изявата на Мелинда Христова. За доброто настроени на публиката Ивана и членовете на нейния отбор изпълниха заедно хитовата песен на примата на поп-фолка - "Празник всеки ден".
Атмосферата зад кулисите предаваше на живо в интернет вторият водещ на шоуто – Мартен Роберто. Той следеше зрителските оценки за представянето на изпълнителите във Facebook и сайта на предаването, като мотивираше участниците да контактуват директно със своите фенове.
Първият концерт постигна безпрецедентно високи резултати в ефир и троен ръст в интернет, отчетоха от медията.
Шоуто отбеляза рекордните за летния сезон среден рейтинг 20,26% и дял 59,16% (1.5 милиона зрители) за часовия слот 20.00 – 22.00 часа (аудитория All4+). Това е и концертът на живо, отбелязал най-висок дял спрямо всички стартове на големи концерти в музикални формати, излъчвани в България. В последните 15 минути преди 22.00 часа предаването достигна рейтинг 23% и близо 1.7 милиона зрители.
"Гласът на България" отбелязва отлични резултати във всички таргет групи, като отчита над 55% среден дял сред младата аудитория All18-34 и близо 60% дял за аудитория All18-49. За женската аудитория W25-54 шоуто достига рекордния за август среден рейтинг от близо 25% (и среден дял 65%), който е съизмерим с резултатите на най-гледаните ТВ програми през есенния и зимния сезон. В последните 15 минути преди 22.00 часа за таргет група жени 25-54 предаването достига рейтинг 28.11% и близо 68% среден дял.
Извънредното излъчване на от 22.30 до 23.00 часа след късната емисия на bTV Новините също постига отлични резултати за аудитория All4+ – 20% среден рейтинг и 59,04% дял, като увеличава дела на bTV в този слот.
Сайтът на шоуто - www.glasatnabulgaria.bg, е увеличил трикратно посещаемостта си по време на първия концерт. Над 70 000 уникални посетители са разгледали близо 700 000 страници. "Гласът на България" е единственият музикален формат у нас, в който онлайн аудиторията има ключова роля в избирането на победителите. Интернет феновете могат да гласуват за своите фаворити не само чрез есемеси, но и безплатно на www.glasatnabulgaria.bg, както и да следят събитията зад кулисите на живо онлайн.
Само за една вечер феновете на "Гласът на България" в интернет и Facebook са се увеличили почти двойно - до над 41 000.
Коментари