Афишът на фестивала "SeeMe" 4 прие завършен образ.
Фиестата ще се вихри в София между 4 и 6 юни.
Сред специалните гости е и Феликс Да Хаускет (Felix Da Housecat).
Феликс Да Хаускет, едно от водещите имена на все още модната електроклаш сцена, се завърна с проекта "Global Underground: Milan" (2008), подобаващ наследник на соловите му дискове като "Kittenz And Thee Glitz" (2001) например. Тук, точно според очакването, има тонове кич, секс, фънк, хаус, ню-уейв, пънк и диско. И купонът се вихри, все едно е 1984.
"SeeMe" 4 Life! "SeeMe" 4 Мusic! "SeeMe" 4 Еver! "SeeMe" Line Up! "SeeMe" - теми! "SeeMe" - професионалисти! "SeeMe" - регистрации!", прокламираха организаторите и подредиха събитието ето така:
Лайн-ъп:
Сцена 1 - Live /supported by "MAD TV"/
Gravity Co. /BG/
Tri О Five /BG/
Barbara Tucker /USA/
Сцена 2
Felix Da Housecat /USA/
Don Diablo /NL/
Benjamin Bates /NL/
Stonebridge /SE/
Metropolis: /BG/
Steven & Jassen Petrov
Сцена 3 /supported by Dance 4 Life/
Renesanz: /BG/
Balthazar & JackRock
Jesse Voorn /NL/
D.O.N.S. /DE/
DJ Remo /IT/
Arno Gonzales /FR/
Сцена 4 - Drum & Bass
H.M.S.U.: /BG/
Konspirator
EXo
Targy
Аcidtrip
Drum & Bass Arena: /UK/
S.P.Y.
Subtierra
DJ Fu
A.M.C
MC Master X
Metafiziq: /BG/
Ogonek
Mad Twist
more TBC...
Теми на конференцията:
Тази година на "SeeMe": 3 дена, много въпроси и хора, които ще отговарят на тях:
4 юни
Музикалният сектор - проблеми, партньорска практика, стратегии
Проумотиране на артисти: "Имам ли нужда от мениджър?", "Какво да изисквам от един мениджър?", "Как действа на практика?", "Какъв процент трябва да получава един мениджър?", "Персонален мениджър или професионална мениджърска компания?"
Booking Agents
Кои са те и как работят? Възможно ли е да наемеш чуждестранен агент? Каква комисионна трябва да взима той? Наистина ли имам нужда от такъв, ако съм полупрофесионалист?
Как се промоутират артистите от Югоизточна Европа на световната музикалана сцена?
Местни и интернационални артисти, мениджъри и booking агенти споделят техния опит в промотирането на таланти в музикалната индустрия и медии.
Музика и бранд
5 юни
Влиянието на глобалната кредитна криза върху музикалната индустрия
Трябва ли да намалим цената на музиката, за да е конкурентноспособна на безплатната? Има ли стабилен бизнес за друг освен "iTunes" на пазара? Трябва ли да се опитваме да правим пари от феновете и по други начини?
PRODIGY – Успехът онлайн
Поучаване от реалния живот!
Презентация, въпроси и отговори
Nielsen Music Control – Демо сесия
Френският културен институт представя:
Как да пробием на интернационалния пазар?
Как да се присъединим към френската музикална индустрия?
Listening Sessions
Известни диджеи и собственици на лейбъли ще слушат вашите парчета и ще ги анализират. Ако харесат точно вашето парче, можете да се сдобиете с договор и промоутиране. Затова донесете CD-то си и го пуснете в кутията на "SeeMe".
"Stereo Room" представя: мастър клас – вокални техники
Специален гост – Barbara Tucker
6 юни
Музика онлайн – дистрибуция, продажби и промоции!
Как да избереш и сключиш добра сделка? Как продажбите на моята музика зависят от магазините? Как да спечеля повече от дигиталния пазар?
Разрастването на фестивалите в Югоизточна Европа – тайната на техния успех!
Фестивалите в Югоизточна Европа стават все по–популярни сред публиката на Запад. Каква е тайната на техния успех? Част от глобализацията ли е или е глътка свежест и екзотика?
Най-добрите български промоутъри
Българските промоутъри споделят своя опит в организирането на събития в Югоизточна Европа и обсъждат тенденциите и бъдещето на електронната музика в България и Югоизточна Европа.
Клубовете в Югоизточна Европа – битката за артисти и клиенти
Сътрудничеството между клубовете и артистите. Как да задържим артистите и клиентите доволни? Защо публиката предпочита по-утвърдили се артисти и възможно ли е да се промоутират нови звезди?
Как да намерим инвеститори за музикални проекти?
Представяме ви магистърската програма на "Сити Юнивърсити".
Говорителите:
Scott Cohen, The Orchard
Stephan Orbeek, Muzikology B. V.
David Riley, Cooking Vinyl
Guy Osborne, DJ Download
Mark Bona, Sziget Festival
Cyrille Bonin, Nuits Sonores Festival
Patrice Bardot / Tsugi Magazine
Julien Gagnebien, InFiné label
Arno Gonzalez, Missive
Ben King, Radius Artists
Feidhlim Byrne, Nielsen Music Control
Patrick Stolpmann, Sweet N Low Music
Karl Nielsen, DnB Arena UK
Nikki Right, Global Publicity
Kiril Zdravkov / KVZ Music