Все повече потребители предпочитат да пазаруват музика в онлайн магазини като [B]„АйТюнс”[/B] на [B]„Епъл”[/B] пред това да си купуват музикални дискове от магазин. Промяната на потребителските нагласи за поредна година доведе до [B]спад в продажбите на американската музикална индустрия[/B]. Спадът на продажбите на CD-та е близо 13% за 2006 и въпреки сериозно нарасналите онлайн продажби, общите продажби на музика са спаднали с 6.2% до 11.51 милиарда долара според данните на [B]RIAA (Американската асоциация на звукозаписната индустрия)[/B]. Според данните на асоциацията [B]продажбите на дигитални песни са се покачили с 60%[/B], а продажбите на дигитални албуми са нараснали повече от 2 пъти. Средно продажбите на дигитална музика са се увеличили с почти 75% и са достигнали 878 милиона долара. Продажбите на [B]музика за мобилните телефони[/B] са се покачила с 83.7% до 774.5 милиона долара. [IMG 506914183032.jpg center]