Ин Флеймс срутиха престижната европейска класация за нови албуми в "Билборд".

Последното творение на шведите "A Sense Of Purpose" достигна седмо място в нея за първата си седмица на пазара.

В родната на музикантите Швеция дискът е на първо място, във Финландия - на трето, в Германия и Австрия - на шесто, а в Канада отново на седмо.

"A Sense Of Purpose" продаде 20 000 копия в САЩ за една седмица.

Това са малко по-слаби продажби от тези на "Come Clarity" (2006), който  пласира 24 000 копия при дебюта си през февруари 2006.

Лейбълът на Ин Флеймс, "Nuclear Blast", издаде специално издание на "A Sense Оf Purpose", което включва уникален дървен сферичен лабиринт, в комплект с който е и метално топче с логото на групата и бонус DVD.

Тази версия на диска е лимитирана до 1500 копия, които притежават сертификат за автентичност.

Ин Флеймс предоставиха най-новите си песни и за свободно слушане в MySpace Sweden за период от една седмица.

"A Sense Оf Purpose" е изслушан там 1 094 749 пъти за седмицата до 2 април, счупвайки рекорда на портала по слушания, който до скоро се държеше от бруталните Мешуга и техния "ObZen" с 255 000 пускания.

Ин Флеймс ще изпълнят няколко от тези парчета на церемонията по раздаването на годишните награди на списание "Metal Hammer" на 16 юни в Лондон.

Групата е номинирана в две категории - за най-добър международен състав и за шредър (шрединг - скоростно раздробяване/разчупване на класически похвати при свиренето на китара), в лицето на китариста й Йеспер Стрьомблад.

Ще имаме честта да видим наживо Ин Флеймс още тази година - на 7 юли в Каварна на "Калиакра Рок Фест", в компанията на култовите Слейър.