Колекцията се нарича „Rich & Infamous”, а неин таргет са феновете на рапа от 18 до 35 години, пояснява американската преса.
„Имал съм наум при дизайна предимно слабичките”, доверява рапърът.
Самият той не се вписва в рамката на клишето най-малкото заради физиката си. Да, именно заради физиката, която изглежда заема сериозна част от времето на повечето хип-хоп изпълнители, блъскащи здраво, за да изглеждат безупречно мускулести и перфектни мародери в лъскави маркови костюми или смъкнати гангста дрешки.
Кордъзар Калвин Броудъс, както е истинското име на музиканта, е хилав - още от съвсем първото видео, в което се подвизава до Доктор Дре, та до ден днешен. Висок, слаб и в едно крайно лежерно напушено състояние.
Премиерата на линията бе в Ел Ей. Част от нея ще е най-вероятно в мърчъндайза на Снуупи преди шоуто му у нас.
Той ще троши черен ритъм по повод световното турне по презентацията на проекта “Ego Trippin’” в столичния „Зимен дворец на спорта” (18 октомври).
Навремето Дъ Догфадър се заигра с „Pony” и така бе създадена колекцията „Doggy Biscuitz”. Кецките от серията на Снууп са с елементи от емблематичната за него американска каубой бандана. Трогателно. В музикален стил с твърде широка популярност, където “играят големите пари”, производителите не се страхуват да правят сериозни финансови вложения, за да използват имената на героите си, така че да стъпят сериозно в определена субкултура.
Куп други тъмнокожи знаменитости си сътрудничат с „Reebok”: Айс Кюб („Classical Exertion Lo”), Фифти Сент („G Unit - G6 II”), ДиЕмЕкс („Answer IV”).
Големите риби се ловят с големи въдици.