"Допинг тест" - новото парче, с което Ъпсурт се завърнаха след близо година и половина затишие, се оказа една от най-успешните песни за последните месеци.

В изпълнението участва и Дичо.

Продуцентите на групата избраха по-нестандартен начин за промоция на видеото – онлайн, ексклузивно в новия сайт на триото www.upsurd.bg.

Желанието на феновете да видят първи клипа било толкова голямо, че фирмата, която поддържа сайта, с много усилия предотвратила срив в системата.

Обобщената статистика сочи, че броят на гледалите видеото в най-популярните интернет сайтове е най-малко 500 000. Справка от класацията "Българският "Топ 100", която се съставя въз основа на плейлистите на 55 водещи радиостанции и вериги, сочи, че преди седмица песента е едновременно с най-висок скок и най-голямо увеличение на излъчванията в радиоефира.

„Рискувахме с по-прибрана кампания, нямаше излишен PR, искахме песента да излезе напред, а не безмислени информации за това какви дрехи носят и с какво се хранят момчетата. Радваме се, че хората харесват парчето, върти се навсякъде”, споделя мениджърският екип на хип-хоп триото - "Free Agents".

Напоследък Ъпсурт са ангажирани с клубни участия в цялата страна. Според добре осведомени източници, последната им изява в столичния "Viper Room" продължила половин час повече от предвиденото, защото това бил единственият вариант фенките да ги пуснат да си отидат от сцената.