„Аз и Стенли (Донууд, дизайнерът зад обложките на Рейдиохед) винаги сме мразели CD-тата. Те са някакъв шибан кошмар”, каза фронтменът на Рейдиохед.
„В момента тече процес на естествен подбор. Очакваше се музикалният бизнес в настоящата си форма да умре още преди 20 години. Но после, алилуя, се появиха CD-тата, обърнаха нещата и всичко продължи още едно известно време. Но в общи линии, този бизнес си е умрял”, заяви в характерния си агресивен стил Том Йорк пред списание "Believer".
Певецът, който тези дни пусна трак в памет на ветерана от Първата световна война - Хари Пач, не пропусна отново да похвали Интернет като среда за разпространение на музика.
„Ако само за миг забравите темата за парите – ако е възможно това, понеже става дума за доходи, с които хората се издържат - и ако погледнете на интернет като на най-голямата мрежа за слушане на музика, която някога е била създавана, то тогава нещата ще ви се видят напълно различни”, подчерта лидерът на Рейдиохед.