Фронтменът на [B]Найн Инч Нейлс[/B] отново е ядосан на лейбъла си [B]„Интерскоуп“[/B] и заяви, че след като му изтече договора няма да прави повече албуми с тях.
В интервю за австралийския вестник [B]„Херълд Сън“ Резнър[/B] отново разкритикува високата цена на албума си [B]„Year Zero“[/B], нарече музикалните компании „крадци“ и обяви, че няма да допуска хора от [B]„Интерскоуп“[/B] да идват на концертите му безплатно.
„Остава ми един албум по договора ми с мейджър лейбъл, после никога няма да позволя отново да попадна в такава ситуация“, зарече се музикантът.
„Ако можех да правя каквото си искам, бих издал следващия си албум, бих го качил на сайта си, за да го сваляте с какъвто си искате битрейт, като плащате например 4 долара през [B]„Пей Пал“[/B]. И албумът ще излезе в деня, в който свършат записите, без простотии от типа „Да почакаме три месеца...““, мечтае [B]Резнър[/B].
„После елате на концерт и си купете тениска ако искате, ще има хубаво опаковани сувенири, ако държите на материалните неща“, продължава той.
Мозъкът на [B]Найн Инч Нейлс[/B] коментира още и култовата маркетингова кампания на албума си [B]„Year Zero“[/B].
„Ясно ми беше, че лейбълът няма да разбере идеята ми. Бях сигурен, че в момента, в който спомена това пред някой от тях, те ще започнат да мислят върху нея в стил „Как можем да свържем това с мобилен оператор-рекламодател““, обяснява [B]Трент[/B].
„Отзивът, който получих от лейбъла беше: „Уау! Колко сме умни да маркетираме така албума на [B]Трент[/B]!“. На други изпълнители, които са питали за кампанията, казвали:“Харесва ли ти какво направихме за [B]Трент[/B]? Видя ли само как се справихме!““, разказва [B]Резнър[/B].
„После опитали да купят компанията, която в действителност осъществи идеята, за да направи същото и за другите им изпълнители. Мисля, че те все още не разбират какво точно направих и как действа. Така че очаквам с нетърпение да видя подобна кампания за [B]Блек Айд Пийс[/B], сигурно ще е много интересно“, заключава той.
[IMG 168928092812.jpg center]