Първите два кастинга от третия сезон на "Мюзик Айдъл" 3 привлякоха с над 1 млн. зрители повече от епизодите на „Страх” в понеделник и вторник, съобщиха от "ЬTV".

Стартът на музикалното риалити в неделя от 21.00 часа е гледан от близо 1.3 милиона.

Първият кастинг и първи епизод на "Мюзик Айдъл", който беше излъчен на 2 март от 20.00 часа, е бил гледан от средно 1 621 000 зрители (рейтинг 22,2%, дял 50,9%), сочат данните на "TV Plan/TNS" за часовия слот 20.00 – 21.00 часа (за All4+) в понеделник. По същото време „Страх” по "Нова ТВ" са гледали средно 505 000 зрители (рейтинг 6,9%, дял 15,8%).

Във вторник, 3 март, когато беше излъчен кастингът в Бургас, "Мюзик Айдъл" е привлякъл средно 1 765 000 зрители (рейтинг 24,2%, дял 53%), според предварителните данни на "TV Plan/TNS" за аудитория All4+.

В същия часови слот „Страх” са гледали средно 528 000 зрители (рейтинг 7,2%, дял 15,9%).