Карлсберг България представи новата визия на Tuborg на мистериозно парти в столичния клуб Фабрика 126.

Гостите на събитието имаха възможност да чуят на живо едни от най-нашумелите имена на източноевропейската сцена за електронна ъндърграунд музика - сръбското дуо Battric & MIVU.

"През годините Tuborg се развива постоянно, следвайки най-новите тенденции в ежедневието, музикалните вкусове и градската култура на модерните млади хора. Вярвам, че новата визия ще привлече вниманието на потребителите и ще помогне за позиционирането на Tuborg на водещо място в сегмента на премиум бирите в България", каза Анастасия Станчева, бранд мениджър на Tuborg в Карлсберг България.

Обновената визия на бутилката Tuborg е създадена по проект на една от най-реномираните дизайнерски къщи в света – лондонската Turner Duckworth. Специалната форма и релефната повърхност на бутилката я правят много по-удобна за хващане. Дизайнът на етикета има свежо и модерно излъчване като в същото време съхранява спомена за над 140-годишната традиция на марката. Логото върху него e позиционирано с наклон точно 62.5°  - така надписът застава абсолютно хоризонтално при отпиване на първата глътка от бутилката.

"Tuborg e напитката на активните млади хора, които са общителни, свободолюбиви, обичат забавленията и се наслаждават на живота. Новата бутилка въплъщава основните ценности на бранда – ентусиазъм, оптимизъм и желание за приключения", допълниха от компанията.

В подкрепа на новата идентичност на Tuborg Карлсберг България стартира промоция с награди. До 30 юни 2014 всички пълнолетни лица могат да опитат късмета си, като отлепят етикета от гърба на бутилка Tuborg 500 мл или 330 мл и да регистрират кода от него на www.tuborg.bg. Феновете на напитката ще имат възможност да спечелят 50 двойни билета за едни от най-очакваните музикални събития през годината – фестивалите Еxit в Нови Сад, Сърбия и Sea Dance Festival в Будва, Черна Гора. Всеки ден от периода на промоцията ще бъдат теглени и по 120 награди като плажни кърпи, раници и хладилни чанти.

Tuborg e пивка бира от типа пилзнер, произведена от най-добрия хмел, висококачествен ечемик и чиста вода, с алкохолно съдържание 4.6%. Тя се предлага в стъклени бутилки от 330 мл и 500 мл с уникалните за пазара лесно отваряеми капачки, в кен от 500 мл и наливна.

През 2004 Карлсберг България започва да произвежда Tuborg в модернизираната пивоварна в Шумен. Tuborg се превръща в една от най-бързо развиващите се бирени марки в България като през 2006 тя вече заема 26% пазарен дял в премиалния сегмент. В световен мащаб Tuborg е във водещата тройка на най-добре развиващите се марки в семейството на Carlsberg Group.

За Карлсберг България

Продуктовото портфолио на компанията включва разнообразие от първокласни бири – националните Шуменско и Пиринско, международните марки на компанията Carlsberg и Tuborg, чешката Budweiser Budvar и немската пшеничена бира Erdinger. Перла в короната на Карлсберг България е сайдерът Somersby, който се произвежда и предлага в три разновидности – ябълка, круша и къпина.

За Carlsberg Group

Carlsberg Group е една от водещите пивоварни компании в света с широко портфолио от марки бира и други напитки. Водещият бранд на компанията – Carlsberg – е сред най-популярните в света. Carlsberg, Baltika и Tuborg са сред осемте най-успешни марки бира в Европа. Carlsberg Group има над 41 000 служители, а продуктите на компанията се предлагат на над 150 пазара. През 2012 Carlsberg Group е продала 120 млн. хектолитра или около 36 млрд. бутилки бира.