Pepsi ще изпрати много от българските фенове на шест от европейските  концерти на Бионсе (Beyonce), която вече има 17 награди "Грами" (Grammy).

Последната от тях бе спечелена след като звездата започна творческото си сътрудничество с Pepsi.

Сега официалният бутилировач на безалкохолната напитка за България - "Куадрант Бевъриджис" организира специална промоция за родните почитатели на вокалистката. С участие в нея ще могат да се спечелят билети за изяви на шоколадовата прима в Лондон, Копенхаген, Милано, Варшава и Берлин.

Преди това обаче 10 касметлии ще отидат безплатно на откриващия концерт на турнето. Това ще стане благодарение на игра във фейсбук страницата на Pepsi Bulgaria. Световната обиколка Mrs. Carter Show World Tour, копродукция на Бионсе и Pepsi, стартира от Белград на 15 април.

Билетите за останалите пет европейски шоута ще се разиграят в томбола от 1 април с кодове под капачките на промоционални бутилки Pepsi, които ще бъдат обозначени със специален етикет. Феновете ще трябва да регистрират откритите от тях кодове на сайта www.grandpartyrace.com, за да разберат дали печелят от уникалните пропуски.

Те са изготвени по нейни попарт скици (на снимката). Освен билетите Pepsi ще поеме и пътните разноски на българските фенове до града, в който ще е концертът, както и настаняването в хотел.

Картините на Бионсе и нейната обиколка са съвместен продукт от безпрецедентното до този момент сътрудничество между Pepsi и изпълнителката. "С този съвместен продукт Бионсе и Pepsi постигат нещо, което ние наричаме Pepsi ефект. Страхотно е, че разкрихме страстта на Бионсе към поп арта и заедно го претворихме в наистина съвременен художествен продукт, който напълно пресъздава разбирането ни, че човек трябва да взема максималното от всеки момент. И рисунките на Бионсе не са единственият ни съвместен продукт, феновете ще получат още много от нас", коментира главният дизайнер на Pepsi Co. Мауро Порчини.

Рисунките на певицата, които пресъздават стилистиката на изкуството на ацтеките, са направени, докато тя е прекосявала САЩ със самолет. Музикалната звезда е един от най-големите колекционери на поп арт. Както MySound.bg вече информира, Бионсе даде разрешение на Pepsi да използва нейните рисунки по своите опаковки, както и в магазините, в които се продава безалкохолната напитка. Цялостнта визия е доразвита от модния фотограф Патрик Демаршелие, който е работил за марки като "Луи Вюитон", "Хари Уинстън" и "Шанел".

От 2007 "Куадрант Бевъриджис" е официалният бутилировач за България на продуктите на PepsiCo (Pepsi, Mirinda, 7UP), PLI (Lipton Ice Tea), Gat Foods (Prisun сокове и нектари) и производител на трапезната вода Bellissima.

Компанията е един от най-динамично развиващите се играчи на пазара, сред лидерите в негазираните напитки и водеща в сегмента на тихите напитки през последните години.