След като засне 6-секундното рекламно видео за една от най-големите компании за микроблейдинг в света за рекордно висок хонорар, възлизащ на 9-цифрена сума, Цеца се превърна в най-желаното рекламно лице на Балканите.

Сръбската дива, която подготвя концерт за 17 март в столичната "Арена Армеец" и ще зарадва феновете си в Лондон на 21 октомври, бе затрупана от многобройни предложения, отправени към нея от водещи козметични и модни брандове. Поредното предизвикателство, което прие звездата, е да стане рекламно лице на един от лидерите в декоративната козметика. Марката предлага широка гама от над 800 make up продукта и се продава в повече от 84 страни в 6 континента. Певицата призна пред сръбските медии, че самата тя харесва да се гримира и обожава да експериментира, особено с новите make up тенденции. "Макиажът е част от културата на всяка жена и е особено важен за нейното самочувствие - споделя Цеца - Аз самата винаги нося в чантата си пудра за лице и гланц за устни".

Концертът, на който Цеца ще изпълни за първи път на живо песни от новия албум, както и най-големите си хитове от началото на своята кариера, е в зала "Арена Армеец" от 20.00 ч. на 17 март 2017. Билети на цени от 25 до 60 лв. - чрез мрежата на Eventim в цялата страна, както и онлайн ТУК.

За всички фенове на певицата в Лондон изявата ѝ е зала Troxy (http://www.troxy.co.uk/) от 20.00 ч. на 21 октомври. Пропуските за събитието са на цени от 30 до 50 британски паунда могат да бъдат закупени от официалния сайт на залата, в мрежата на Eventim във Великобритания и България, както и онлайн ТУК.

Организатори и на двата концерта са Moko Solution.