Черил Коул бе избрана за лице на козметичната марка "Л'Ореал Париж".
Вокалистката на Гърлс Алауд (Girls Alowd), която се подвизава в групата с моминското си име - Туиди (Cheryl Tweedy), и съпруга на футболиста Ашли Коул, ще представя логото във Великобритания, според парафирания контракт, информира "Гардиън".
"Винаги съм си падала именно по продуктите на тази марка, искайки да кажа "Защото го заслужавате". Сега получих този шанс, което е чудесно", признава ефектната дама пред вестника.
Междувременно стана ясно, че Саймън Кауъл е заложил на нея да предизвика фурор в Щатите.
Продуцентът на английското музикално шоу за откриване на таланти - "X - Factor",възнамерява да превърне 26-годишната красавица в ТВ водеща на шоу в Америка.
За целта обаче тя трябвало да се обучи да говори правилно, преборвайки британския си акцент, тъй като американците нямало да разберат какво им казва, според Саймън.