За да насърчи хората да останат вкъщи и да се пазят по време на глобалната здравна криза, James стартира инициативата "Safe Inside" с нова музика, записана специално за целта, придружена от нови видеа и специален мърчандайз, като всички събрани приходи ще отидат в подкрепа на двете организации.
"Реших, че най-добрият начин да помогна, е единственият, познат за мен – чрез музика. Преди няколко години написах песен, чийто текст отговаря на днешната действителност. Затова призовавам феновете си да останат вкъщи и да спасят нечий живот. Всички приходи ще бъдат използвани в помощ на работещите на първа линия и ще подпомогнат благотворителната организация за психическо здраве SANE", споделя James.
Концепцията на кампанията се базира на нова акустична версия на сингъла "Safe Inside", който излезе през 2016 г. и е част от №1 албума на James "Back From The Edge". Римейкът е записан и продуциран от него в домашното му студио по време на карантината. Освен парчето, певецът пусна в продажба готин модел суичъри с надпис "Safe Inside", ново видеосъдържание, представено в YouTube сериите "At Home Acoustic", както и видеоиграта за телефон "Safe Inside".
Последвайте James Arthur в Spotify
Снимка: Sony Music/"Вирджиния Рекърдс"