"София Мюзик Ентерпрайсис" отправя извинения към зрителите, които имаха проблем с пропускателния режим по време на концерта на Мадона (Madonna) у нас, особено в зоната със седящи билети на цена от 165 лв. и ВИП зоната. Създаденото неудобство е по вина на наетата от нас охранителна фирма – подизпълнител и ще компенсираме клиентите чрез покани за други концерти в мрежата на "Тикетпро", се казва в официално обръщение от страна на промоутърската фирма, по чиято покана Мадж пя у нас на на 29 август.
"Поради мащаба и сложността на продукцията бяха нанесени и известни щети на тревното покритие на националния ни стадион, което за съжаление съвпадна като дати с предварителната квалификация между отборите на България и Черна гора. Ние направихме всичко възможно, заедно с ръководството на националния стадион "Васил Левски" щетите да бъдат възстановени. Радваме се, че въпреки това злощастно стечение на обстоятелствата, българският национален отбор по футбол отбеляза изключително достойна победа!", допълниха от "СМЕ".
Турнето на Мадона "Sticky & Sweet", което завърши с истински рекорд по посещаемост в Израел на 1 септември, се превърна в най-успешното турне на солов арстист в музиката за всички времена.
След 85-е концерта от началото й през 2008, световната обиколка на Материалното момиче събра повече от три и половина милиона фенове в 32 страни с обща печалба от 408 милиона долара. Това съобщиха организаторите от "Live Nation", цитирани от "СМЕ".
Вокалистката остана в историята с най-голяма посещаемост в Цюрих, Швейцария, където публиката й беше най-многобройната, събирана някога в страната – 72 000 души. Шоуто й в Швеция, видяно от 119 000 души, пък счупи рекорда за най-печелившо събитие в страната. В Хелзинки, Финландия, за „Sticky & Sweet” са продадени над 85 000 билета, което го превръща в най-посещавания концерт в цяла Скандинавия.
Огромна посещаемост е регистрирана също и в Буенос Айрес, Аржентина (256 000), Сантяго, Чили (146 000), Сао Паоло, Бразилия (203 000), Талин, Естония (72 000), Варшава, Полша (79 000), Букурещ, Румъния (65 000).
У нас 55 000 души бяха свидетели на този грандиозен спектакъл, което също е своебразен рекорд за България.
Звездата останала искрено щастлива от емоционалността на родните фенове и изказала благодарности за страхотното шоу както към организаторите от наша страна, така и към зрителите, станали съпричастни на това уникално преживяване. Хора от екипа й признали, че рядко са били посрещани от толкова жива и възторжена публика според "СМЕ".
„С турнето си „Sticky & Sweet” Мадона доказа, че за нея няма граници в това, което може да постигне както творчески, така и комерсиално”, казва Артър Фогел, управител на "Live Nation Global Music" и генерален мениджър на "Global Touring".
„Sticky & Sweet” счупи предишния рекорд на Мадона за най-успешно турне на соло артист, поставен с "Confessions Tour" през 2006, което й донесе 194 милиона долара.
Предстоящият албум “Celebration” – пълната колекция с песни на Мадона, подбрана от самата, нея ще бъде на музикалния пазар до края на месеца.
Титулното парче от антологията, което е и пилотен сингъл, обаче е ново - авторско е на Пол Оукънфолд (Paul Оakenfold).
Мистър Перфекто, както наричат още мастития диджей, бе съпорт на звездата и преди шоуто й в София.