Дрес кодът и неговите послания ще бъдат център на широка обществена дискусия, инициирана Pietro Filipi у нас.

За посланик на мъжката линия на марката в България и модератор на обществената дискусия, чешкият моден бранд избра един от най-елегантните и обичани български музиканти - Любо Киров. Новината беше съобщена на специално събитие в Spaghetti Kitchen.

"Аз смятам, че дрес кодът отговаря на естетическите изисквания, на пулса на сърцето и цялостното излъчване на хората, които е добре да носят това, което им помага да надграждат вътрешното с външното. За тези неща мога да говоря чисто емоционално. Аз не съм професионалист в тази област и няма и да стана. Почти винаги когато става дума за артист, там се съчетават рисуване и пеене, усет за цвят, за мода, и за композиция. Така че ще е интересно от моя страна да проследим какво се случва в сферата на дрес кода в нашата страна", сподели певецът.

В търсене на истината за кодовете на общуване, инициативата ще сблъска артистичната свобода със строгите бизнес изисквания. Любо ще влезе в ролята на репортер и ще направи серия от интервюта за бизнес дрес кода и неговите правила. Наблюденията и опита си по темата ще споделят представители на бизнеса, които в работното си всекидневие спазват дрес код и са наясно с посланията, които изпраща подобен тип обличане – авторитет, компетентност, респект.

"Посланик на Pietro Filipi звучи сериозно и безкомпромисно!", заяви Киров. "С голям усет за марката облякох дрехите на Pietro Filipi. Това наистина са дрехи, с които можете да отидете на много сериозна делова среща за минимум милион и половина сделка, но с тях можете да завършите и в нощен клуб, което аз ще направя по-късно днес. Аз се чувствам много комфортно и това е най-важното. Това е Pietro Filipi в мое лице", допълни музикантът.

"Преди пет години ние успешно стъпихме на българския пазар и вече се гордеем с наши лоялни клиенти" - заявява Ралица Янева – представител на бранда за България - "И преценихме, че вече е дошло време повече хора да научат за нас и за безкомпромисното качество и стил на марката".

Pietro Filipi е от 18 години на европейския пазар. Облеклата на марката могат да бъдат закупени в 70 магазина в 8 европейски страни. В България брандът е от 5 години.

Марката държи изключително много на индивидуалността. Затова колекциите се състоят от малки серии, които се пускат по етапно. Зареждането на колекция пролет/лято 2011 е от януари до май, на всеки две седмици.

Колекция пролет/лято на Pietro Filipi е представена от суператрактивна фотосесия на тема бокс. В тази връзка кампанията на марката в България е със слогана "Безкомпромисно".

Дамската колекция пролет/лято 2011 е вдъхновена от класическите линии, с акцент върху обема, набора и животински принтове. Мъжката колекция залага на винаги актуалния london look - тесни вратовръзки, шлифери, ризи с вдигнати яки и запомнящ се дизайн – всички в ултра слим линия.

Неизменна част от мъжката колекция е и линията never out of stock – класическите костюми и ризи, в базовата цветова гама, изработени от първокласни материи.

Магазинът на Pietro Filipi в България се намира в "Сердика център", етаж 1.