Мадона (Madonna) тръгва на турне, информираха световните агенции.

Шоуто й, наречено "Sticky & Sweet", стартира от Кардиф, Уелс, утре.

Обиколката на поп кралицата ще завърши в Сау Паулу на 18 декември 2008.

Билетите за половината концерти вече са разпродадени. Организаторите се надяват приходите от него да надхвърлят 250 милиона долара. "Sticky & Sweet" ще се случи 49 пъти. Общо 650 часа репетиции има трупата.

Мадона е заредила в плейлистата хитове от цялата си 30-годишната си кариера.
Турнето й е първият голям съвместен проект с промоутърската компания "Live Nation". Вокалистката сключи 10-годишен договор на стойност 120 милиона долара през 2007, загърбвайки дългогодишното си партньорство с "Warner Bros".

Екип от 250 души, натоварен в 50 ТИР-а, ще пътува с Мадж. 16 души са в хореографията, а съпроводът е поверен на 12-членен бенд. По време на хепънинга Мадона ще сменя 8 тоалета. Сценичните й одежди са декорирани с кристали "Сваровски" на стойност 1 милион долара. Останалите аксесоари чинят 3 500 долара.

Спектакълът е тематично разделен на четири части: "Pimp", "Old School", "Gypsy" и "Rave".

Певицата се е амбицирала да подобри постиженията от предишното си световно турне - "Confessions" (2006). То е най-доходоносно за певица в историята на поп музиката въобще.

Приходите от него вкараха в банковите сметки на Русата амбиция 195 милиона щатски долара.

Досега певицата е продала официално около 126.5 милиона екземпляра. Ако се прибавят пиратските копия обаче, стават над 10 пъти повече.

Музиката отдавна не е изкуство. Музиката е просто бизнес, при това доста печеливш. Ето го живото доказателство – 50-годишната Мадона, която вече десетилетия държи титлата “кралица на поп музиката”.

Но преди певица, актриса, модна икона, съпруга, майка, звезда и каквото и да е там, тя е нещо друго: човек, познаващ пазара.