Обиколката „Sticky And Sweet” на Мадона (Madonna), която мина и през България това лято, e големият победител на шестите поред награди на сп. "Billboard" за турне на годината.

Последната световна обиколка на Кралицата на попа спечели призовете за най-мащабно и най-посещавано турне през 2009. Мениджърът й -  Guy Oseary,  заслужено спечели награда за приноса си в организацията на концертите.

С последната си световна обиколка поп иконата се превърна в соло артиста с най-успешно турне в историята на музиката, подобрявайки собствения си рекорд, поставен с турнето й „Confessions”.

Sticky And Sweet” привлече над 3 милиона и половина фенове от 32 страни й донесе приходи от 408 милиона долара. „Sticky And Sweet” е осмото поред турне на Мадж в подкрепа на единадесетия й студиен албум “Hard Candy”.

Настоящият й сборен проект – „Celebration”, е на българския музикален пазар от "Орфей Мюзик"/ "Warner Music International".