Два дни след световната премиера на албума на поп кралицата "Hard Candy", на 30 април, в"Дом на киното ", София, ще се прожектира за първи път на голям екран актуалният сингъл на Мадона, Джъстин Тимбърлейк и Тимбаланд - "4 Minutes".

"Hard Candy" съдържа 12 песни, като към познатото денс звучене на "Confessions On A Dance Floor", авторите на композициите, сред които Тимбаланд, Джъстин Тимбърлейк и Фарел Уилямс, са добавили ърбън и хип-хоп елементи.

Клипът към "4 Minutes" е режисиран от Йонас и Франсоа, създали "D.A.N.C.E." на французите Джъстин, спечелил наградата на "MTV Europe" за най-добър клип 2007.

Пилотният сингъл от "Hard Candy" пък е най-бързо продаващата се песен в историята на канадските музикални класации.

Четири минути след премиерата на видеото, зрителите ще видят култовия филм на квартета Куентин Тарантино, Робърт Родригес, Алисън Андерс и Александър Рокуел "4 Rooms", в който Мадона дели екран с Брус Уилис, Тим Рот, Антонио Бандерас, Валерия Голино и Салма Хайек.

Час преди полунощ ще започне маратонът с клипове на поп иконата, в който са включени нецензурирани версии на клипове като "Music", "Die Another Day", "American Life" и "What It Feels Like for A Girl".

Специално внимание ще бъде отделено на албума "Confessions On A Dance Floor", като зрителите ще надникнат зад кулисите на видеото към "Hung Up". В работна видео версия режисьорът Йохан Ренк и Мадона представят снимачния процес на клипа.

Организаторите на събитието „Позор" и „Орфей Мюзик" се приготвили специална изненада за феновете на Мадона след полунощ.

По време на вечерта издателска къща "Прозорец" ще предлага биографичната книга на Ранди Тараборели "Мадона - интимно" на преференциална цена.

Албумът "Hard Candy" ще може да бъде закупен от специалния щанд на "Орфей Мюзик".

Входът ще бъде свободен за всяка "Madonna".