След като обиколи славно българското Черноморие, фиестата  Heineken Star World Tour ще се развихри в столицата.

Партитата са:

18 септември (събота) – клуб Planet  
24 септември (петък)– клуб Tiffany
25 септември (събота) – клуб Bedroom  

Както MySound.bg съобщи, това лято България се включи за първи път в една от най-вълнуващите глобални музикални платформи - Heineken Star World Tour, с поредица от регионални партита и промоционални активности с вокал хаус дуото Алекс Раева и DJ Дончо (DJ Doncho). Турнето на Heineken обиколи някои от морските ни курорти и сега пренася лятната си атмосфера и в София. За да бъдат емоциите още по-приятни, Алекс Раева и DJ Дончо са подготвили нов музикален сет.

Клубовете Planet, Tiffany и Bedroom стават част от поредицата музикални събития на Heineken и се преобразят в звездна парти локация, която те кани на парти с много музика и изненади. Международната марка бира продължава да развлича феновете си както с добра музика, така и с интерактивни игри и много награди по време на своето турне.

Всички, които се присъединят към предстоящите партита, имат възможност да получат ВИП-карта с уникален код за регистрация и участие в Heineken Star World Tour. Картите се валидират на място и на сайта www.heinekenmusic.bg посредством технологията Augmented reality. С тях се участва в томболата на Heineken за голямата награда – пътуване до Амстердам. Шестима късметлии ще посетят една от най-големите парти дестинации в Европа и единствената концертна зала в Холандия, построена специално за музикални изпълнения – Heineken Music Hall.

За първи път у нас Heineken внася новаторската технология Аugmented reality. Тя е част от новосъздадения сайт на марката www.heinekenmusic.bg. Всеки, включил се в турнето на Heineken, получава специална ВИП- карта, която може да активира през музикалния сайт. Именно тя е ключът към Аugmented reality и наградите на Heineken. От двете й страни са изобразени специфични символи – глиф и цифров код, които регистрират участието на всеки потребител.

Необходимо е единствено картата да се постави пред уеб камерата на компютър, така че да се фиксира т.н. глиф върху визията на екрана. Успешното разпознаване на глифа в сайта стартира 3D анимация, внесена във флаш видео, като същевременно се валидира кодът за участие в играта. Водени от идеята за уникално забавно изживяване за феновете на бирата и музиката, генерирано чрез новите технологии,

Heineken създават платформата Heineken Star World Tour. Цялостната разработка на модула Augmented reality и 3D анимацията отнемат 2 месеца на агенция AKQA.

* Augmented reality (засилена реалност) съчетава реалността с виртуалната реалност, като проектира или засилва визията на дадени елементи от обкръжаващата ни среда чрез компютърно генерирани образи. 

За да следите събитията отблизо, можете да ни намерите на www.heinekenmusic.bg и във фейсбук на: http://www.facebook.com/heineken, поясниха организаторите.

Heineken има повече от 30-годишна традиция в музикалните събития по цял свят и особено в Европа. Световните им партита са вдъхновяващо преживяване, което носи неочаквани и незабравими моменти. Сред най-значимите музикални събития в световен мащаб са: фестивалите Heineken FIB (Испания), Heineken Open’er (Полша) и Heineken Balaton Sound (Унгария), Heineken Green Room (Сингапур), Outside Lands (САЩ). Те се радват на невероятен успех благодарение на неповторимата си атмосфера, комбинацията от най-горещите имена на световната музикална сцена и студена бира.

Heineken Open'er Festival в Полша cпечели наградата Best Major Festival на European Festival Awards през 2009.