Клиентите на blizoo могат да гледат програмата от семейството на култовия музикален канал MTV от август.
Концепцията на канала е завръщане към корените на MTV с акцент върху най-добрите музикални клипове, най-добрите музикални изпълнения на живо, документални предавания на музикална тематика, представени с характерните за музикалната телевизия креативност и високо качество.
Напълно в синхрон с девиза на канала „Нека бъде музика” (Let There Be Music) близо 58 % от програмата е заета от музикални видеоклипове. Над 25 % от времето по MTVN HD е отделено за изпълнения на живо на звезди като Red Hot Chili Peppers, Marilyn Menson, The Cure, Kaiser Chiefs, The Raconteurs, Starsailor, Franz Ferdinand, Moby. Феновете ще могат да се докоснат и до концертни изпълнения от топмузикални фестивали като Isle Of MTV, MTV Exit, Oxegen, Roskilde, Rock Am Ring, Isle Of Wight и Benicassim. За меломаните е предвидено и шоу на живо от MTV World Stage на Coldplay, Muse, Katy Perry, The Killers, John Legend, Kings Of Leon, Green Day, Foo Fighters, Gorillaz, както и акустичните концерти MTV Unplugged и живите изпълнения в шоуто Soul Stage.
С MTVN HD почитателите на поп музиката ще могат да следят традиционните класации MTV Top 20 и MTV Top 10 и предаванията за живота на звездите Storytellers и Life & Rhymes. Каналът включва и уикенд блок с героите на детския канал Nickelodeon, насочен към децата и към възрастните, които харесват анимация. Всяка събота и неделя те ще могат да прекарват по 2 часа с популярните SpongeBob Squarepants, Jimmy Neutron, Avatar и Tak & Power Оf Juju.
MTVN HD стартира официално на 15 септември 2008, а към края на юли 2010 аудиторията му възлиза на над 7 милиона домакинства в 28 държави в Европа и Латинска Америка. През тази година предстои присъствието му да бъде разширено към Австрия, Чехия, Хърватска, Италия, Португалия и Словакия, а на следващ етап – към Индия, Канада и Австралия.
В края на октомври 2009 EQT V (EQT), водещ европейски фонд за дялово инвестиране, придоби КейбълТел и Евроком - двата най-големи кабелни оператора в България. Общата стойност на двете транзакции възлезе на над 200 милиона евро, което нареди сделката сред най-значимите в България за 2009. От края на май тази година тя е с новото име blizoo.
Компанията е телекомуникационен оператор, който предлага интегрирани комуникационни услуги за дома - кабелна, цифрова ТВ, Интернет и телефонна услуга. Тя притежава най-голямата национална опорно-оптична мрежа, която свързва най-важните регионални центрове в страната.
blizoo оперира в София, Пловдив, Бургас, Варна, Русе, Шумен, Плевен и Стара Загора, в някои значително по-малки градове като Габрово, Пазарджик и Кюстендил и в общо над 90 населени места в цялата страна.