Сред имената в афиша на HELL ENERGY Fest 2019 са SPENS, NDOE, Alex P, 100 Kila, Dim4ou, Boro Purvi, Skiller, F.O & Peeva, Madmatic и много други. Като диджей съпорт в програмата се включват DJ Ray Bon и DJ Chukee, а за танцувалното настроение ще се погрижат от Shine Formation.
"Решихме да подкрепим подобно мащабно събитие, след като феновете на марката ни непрекъснато растат и определено това е един от любимите им стилове музика. Надявам се, че HELL ENERGY Fest 2019 ще бъде поне толкова успешен, колкото всички ние си го представяме. Щастлив съм и че всички артисти, които бяха поканени, веднага се съгласиха да станат част от лайн-ъпа на фестивала. Това е първият път, в който HELL подкрепя толкова голямо музикално събитие в България, но трябва да отбележим, че и на глобално ниво това спонсорство е значимо за развитието на марката. Надявам се, че феновете ни ще имат една наистина фантастична вечер", сподели Станислав Захариев, мениджър на HELL ENERGY за България.
За феновете във Фейсбук е организиран специален куиз. Всеки въпрос дава възможност на 30 почитатели да спечелят пас за уникалното хип-хоп парти. Куизът има общо 6 кръга, а правилата са обявени тук.
Повече информация за HELL ENERGY: HELL ENERGY e една от най-динамично развиващите се в света марки за енергийни напитки, разпространявана основно в Европа и Азия. HELL ENERGY е основана в Унгария през 2006 година като частна малка компания. За по-малко от четири години, в рамките на рекорд, тя се превърна в пазарен лидер в Унгария. Благодарение на отличната си концепция и стратегия за продажби, днес продуктите на HELL са достъпни в повече от 50 страни в света, а компанията е с топпозиции на пазарите в България, Унгария, Румъния, Босна и Херцеговина, Словакия, Хърватия, Гърция, Кипър и Азербайджан. От 2017 година компанията не само произвежда висококачествени енергийни напитки, но и ги опакова в модерната си фабрика за алуминиеви кенове Quality Pack.
През 2018 г. HELL ENERGY отбеляза едно от големите си постижения – световна рекламна кампания, чието лице е холивудската звезда Брус Уилис. Двата основни стълба на успеха на компанията са изключителното качество и отличното съотношение качество-цена.