Затова идеята Насекомикс да направят шоу столичния "Модерен театър" снощи изглеждаше съмнителна за някои приятели. Групата обаче беше подготвила достатъчно движение за умовете и душите - за да компенсира невъзможността да се танцува. И докато костюмите бяха очаквани, присъствието на декори, двойки танцуващи танго, и някой и друг режисьор на сцената, както и новите парчета със сигурност бяха изненада.
Насекомикс избраха бавното набиране на сила - започнаха гига си с приглушена светлина и "Tic Toc Song". Последваха няколко драматични песни от албума "Adam's Bushes, Eva's Deep" и първото ново парче за вечерта. Малко по-късно зад групата се спусна и първият декор, а зад него, по време на "Сама танго" се развихри двойка професионални танцьори.
Две-три парчета по-нататък на сцената се качи и режисьорът Марий Росен, отговорен за много от текстовете на Насекомикс. Сменяха се декори и осветления, драматизъм и смях, нежности и агресия. Новите думи, с които прозвуча "Hell Song" - приспивна песен за дъщерята на Андрония Попова - Рада, буря от звуци в "Wrong Boy", и "Lady Song" довършиха публиката, която обаче не искаше и да чуе за край на концерта.
Бисът беше страшен във всички значения на думата!
Зловещо оптимистично парче, което досега сме чували само на живо и което (може би) има име някъде?
На излизане всички изглеждаха доста замаяни - (сякаш бяха) преживели истински катарзис с драматичната музика на Насекомикс.