Клиенти на мол "Галерия Пловдив" с изумление наблюдаваха как Нети сплита плитката на Дони, а след това с усмивка му налива няколко пъти чай с ефектен керамичен сервиз.

Явно артистичната двойка се чувстваше като у дома си в импровизираната кухня в мебелния магазин, заел четвъртия етаж на най-големия търговско-развлекателен комплекс в града.

Именно тази атмосфера на домашен уют трябваше да запечатат майсторите на фотообектива от "Тракия прес" за рекламната кампания на "Магазин за Нов дом" - новата концепция за продажба на жилища, директно от инвеститора, без комисионна за клиента. След проучване от фирмата избрали Дони и Нети като най-подходящите рекламни лица сред няколко ВИП-български семейства.      

Въпреки че е в напреднала бременност (до дни се очаква да роди) Нети е запазила грациозната си фигура, коментираха с умиление посетителите на мола и бързаха да вземат автограф от двете звезди. Те от своя страна без никакво кокетничене и превземки с удоволствие позираха и на желаещите да се снимат с тях. А след приключване на фотосеансите вместо веднага да тръгне за София семейството разгледа с интерес незавършената театрална зала в мола. Нети дори накара майсторите да настръхнат, провирайки се без страх между кабели и нестабилни постаменти, за да може да получи пълна представа докъде е стигнала работата по обекта.

"С удоволствие ще играем и пеем на тази сцена", зарекоха се Нети и Дони на тръгване.