"MAD TV" подготвя специална кампания, с която ще подкрепи WWF в инициативата „Часът на Земята”.

Специален часовник ще отброява часовете до утре, 28 март, когато между 20.30 и 21.30 телевизията ще се включи на енергоспестяващ режим, подканващ хората да загасят светлините поне за час.

Освен това в рамките на този час в ефира ще се излъчват единствено и само черно-бели клипове. Целта на кампанията е да обедини повече от 1 милиард души, в над 1000 града и да покаже, че е време за сериозни действия срещу промените в климата.

В кампанията по "MAD TV" ще се включат и множество български знаменитости, които ще обяснят защо участват в „Часът на Земята”, какви са ползите от това и защо трябва да започнем да се грижим за околната среда и да спрем драстичните промени в климата.

Сред "специалните посланици" личат имената на айдълите Тома, Нора и Невена Цонева, Лилана, Цеци Красимирова, както и тези на водещите в медията – Милица, Ваня, Алекс и Косьо. Всеки един от тях ще отправи специално послание към зрителите.

Започнал като кампания, приканваща жителите на Сидни да угасят лампите си, "Часът на Земята" се разрасна и стана една от най-сериозните световни инициативи за борба с климатичните промени. "Часът на Земята" стартира в Сидни, Австралия, през 2007, където 2,2 милиона домакинства и фирми угасиха осветлението си за един час. Само година по-късно събитието стана глобално движение с повече от 100 милиона участници в 35 държави.

28 март 2009, от 20.30 до 21.30! 1 час с по-малко MAD, 1 час с по-малко светлина, приканиха от екипа на телевизията.