Кампанията се реализира в 5 страни – България, Румъния, Словения, Хърватия и Унгария. Зад инициативата стои "Орфей Мюзик", които разпространяват дигитално сингъла чрез Warner Music.
TikTok предизвика потребителите си да споделят кадри как танцуват и се забавляват с възможно най-бляскавата си диско визия на фона на новия хит на певицата. Така феновете на социалната мрежа в България, Румъния, Словения, Хърватия и Унгария ще виждат първо видеата с песента на изпълнителката, когато влизат в приложението. Предизвикателството бързо набра популярност, като в него се включиха и редица известни личности, сред които Николета Лозанова, Преслава и други.
"Надявам се, че TikTok предизвикателството ще донесе много приятни емоции на всички участници. За мен е голям комплимент, че най-нашумялата платформа избра да организира кампания именно с "Last Night". Това е още едно доказателство, че парчето улавя пулса на времето и следва най-актуалните тенденции. Няма по-хубаво чувство за един изпълнител от това да знае, че изкуството му достига до толкова много хора по света и ги докосва. Благодаря от сърце за високата оценка както на българската, така и на чуждестранната публика. Горда съм, че за пореден път доказахме, че качествената българска музика и трудът на артистите продължават да се ценят дори и на световно ниво", коментира изпълнителката.
"Last Night" е най-слушаната българска песен в родния ефир, която директно оглави класациите две седмици след официалния си дебют. Сингълът вече се излъчва и в програмата на най-известния музикален ТВ канал в света МTV също като предишния хит на Поли "How We End Up".
Сингълът "Last Night", който е от актуалния албум на Генова "Твоя", вече завладя и радиостанциите в Израел.