PostМоdern Jukebox на ретро гения Скот Брадли качи многобройната си българска публика в музикалната машината на времето и за два вълшебни часа я пренесе в бляскаватa епохата на джаза и суинга от началото на 20 век.
Нови хитове, изпяти на стар глас, великолепни костюми и впечатляващо артистично присъствие показаха музикантите на втория си концерт в София. Публиката видя и чу част от най-големите звезди в многочислената формация на PMJ. Почитателите на винтидж стила познават много добре талантливата джаз певица, актриса и пинъп модел Робин Адел Андерсън, която откри концерта с любимата интерпретация на хита "Call Me Maybe!". Освен с музикалния талант, ще я запомним и с впечатляващ български, с който напълно успя да спечели публиката в зала 1 на НДК.
За втори път в България пристигна тъмнокосата и вечно усмихната красавица Сара Нимез, която блестеше до невероятните си колеги Блейк Люис, изумителната степ танцьорка Аниса Лий и Лаванс Коли, който изпълни прекрасно ролята на емси по време на целия спектакъл. Присъствалите дълго ще си помнят и за Мая Сайкс, както и за изпълнението ѝ на хита "Creep" на Radiohead.
Кулминацията на вечерта настъпи с прекрасна джаз интерпретация на пиано на песента "Хубава си, моя горо", която се вписа отлично в хитовия репертоар на PMJ. Прозвучаха "Bye Bye Bye" на NSYNC, "My Heart Will Go On" на Céline Dion, "Radioactive" на Imagine Dragons, "Thrift Shop" на Macklemore, "Hey Ya!" на OutKast, "Juicy" на Notorious B.I.G., "Halo" на Beyoncé, "Forget You" на Cee Lo, както и "All About That Bass" на Meghan Trainor с акомпанимента на талантливия музикален директор на формацията, контрабасиста Адам Кабота.
Световният успех на PMJ безспорно се дължи на неговия създател и основен двигател Скот Брадли. Идеята е проста – най-големите хитове от 21 век, преработени в традициите на джаза на 20-те, ирландския фолк, рагтайм, суинг и ретро кабаре. Само за няколко години проектът генерира огромен успех в социалните мрежи, които остават единствения им канал за промоутиране.
Доказателствата са достатъчно красноречиви: купонджиите имат космическите 500 милиона гледания и над 2 милиона последователи в YouTube.