Рошийн Мърфи (Roisin Murphy) пазарува дрехи в Ню Йорк и Лондон за концерта си в България.

Атрактивната екс вокалистка на Молоко (Moloko) посети Седмиците на модата в Ню Йорк и Лондон, за да зарадва нашата публика с обновен и, разбира се, отново ексцентричен сценичен гардероб.

Както вече знаете, ирландската изпълнителка пристига в София послучай 400-а годишнина на ирландското уиски "Bushmills". Концертът  е  на 6 ноември в зала „Универсиада”.

Любовта на Мърфи към дръзката, предизвикателна мода прави месец септември любимия й месец – за кратко тя се откъсна от музиката, за да се отдаде изцяло на другата си страст, а именно модата.

Най-предпочитана от Рошийн Мърфи колекция на събитието в Ню Йорк се оказа тази на "J.W. Anderson".

„Обличала съм всички дрехи, дори тези, направени за мъже”, споделя певицата.
 
Вдъхновена от модните корифеи, в Рошийн Мърфи ще ни покаже акценти от колекциите Пролет 2009, но по неин автентичен начин.

Обещава да зарадва феновете с убийствени комбинации, така че да не изневери на ексцентричните и главозамайващи тоалети, с които сме я виждали по концертите й или видео клиповете – от кожен костюм за парашутни скокове до футуристичен скафандър.

От Ню Йорк Рошийн Мърфи отпътува за Лондон, за да продължи модната си фиеста.
”Намирам хаоса на Седмицата на модата в Лондон за вълнуващ”, казва тя. „Никоя звезда не може да мине без МТV-облеклото, особено ако е част от музикалния свят, нали?!”.
 
А след като обогати колекцията си от впечатляващи шапки и други накити за коса, костюми и авангардни рокли, Рошийн отново ще се посвети на музика и ще дойде в България.

Съорганизатор на концерта по случай 4-вековния юбилей e независимият музикален лейбъл "Cotton Records".

Билетите за грандиозното шоу вече са пуснати в продажба в мрежата на "Eventim", като те могат да бъдат закупени и от билетния център на НДК, веригите от магазини "Германос" и "Пикадили" в цялата страна.

Първите 400 билета за терен (правостоящи) ще са на цена от 35 лв., а първите 400 седящи места ще са по 45 лв.  

100 щастливци ще могат да посетят концерта безплатно. Условието е да закупят бутилка "Bushmills" с промоционален стикер от търговската мрежа и да изпратят верен отговор на въпроса „На колко години става "Bushmills"?” до 26 октомври.

Ще бъдат подарени и 400 юбилейни ръгби топки.