Една нова телевизия ще стартира в нашия ефир 2009 година - "Liqueur TV".

Медията е музикална, насочена е както към българската, така и към чуждестранна музика в жанровете поп, рок, джаз и ар-ен-би.

"Накратко - всякаква музика, с изключение на фолк и поп-фолк!", обясняват от екипа й.

За програмен директор е избран известният музикален продуцент Атанас Янкулов ("Старс Рекърдс"). Той приел поканата, когато разбрал, че Валери Ненчев ("Liqueur Managemеnt”) иска да направи телевизия, която да излъчва 80% българска музика. Според Янкулов „В момента в радио и ТВ ефира съдържанието на българската поп музика е под 1%”.

"Процесът е форсиран. Но не смея да кажа, че телевизията ще е в ефир до 3 месеца, например. Тя може да е факт до 2, а може и до 4-5 месеца", каза за "MySound.bg" Наско Янкулов.

В момента той организира събирането на всички необходими видеоматериали от изпълнителите.

"Много са разхвърляни българските артисти, почти никакви свои архиви не пазят", констатира Янкулов.

"Няма да има разделение на стари и млади при селекцията, а само на талантливи, и недотам можещи. Но ще даваме рамо на тепърва започващите, те трябва да стартират отнякъде, все пак", каза още той.

Според него музикалните пояси ще бъдат строго профилирани, като ще има за всекиго но нещо. "Ясно е, че няма как момчетата от Остава за бъдат след клипа на Паша Христова, например, нито Дони и Мочил да пеят преди Спенс", обоснова се Янкулов.

Програмата на новата музикална медия ще включва освен много музика и предавания с различна образователна насоченост - за представяне на млади таланти, както и вече известни български музиканти, постигнали успехи на родна и световна сцена и др.

Място в ефир ще намерят и собствени, и външни продукции: клипове, концерти, музикални предавания, записи на музикални спектакли, игри, риалити формати,    новини от българския и световен шоубизнес, класации за българска и чуждестранна музика, музикални филми за изпълнители и групи и много други.

Мисията на "Liqueur TV" е да популяризира българското музикално наследство, родните изпълнители, богатството на нашата култура и изкуство; да лансира млади таланти и да ги представя пред голяма аудитория, каквато е телевизионната.

Още: да повишава музикалната образованост на младия българин, не на последно място - да провокира интерес към културата чрез увлекателно и забавно представяне на събития и личности по достъпен за масовата аудитория начин.

"Liqueur TV" е политически необвързана и необслужваща интересите на която и да било политическа партия, личност или формация, медия.

Стремежът на нейните създатели е чрез програмата да удовлетворят  потребността на широката ТВ аудитория от досег с музиката и културата въобще. Планира се 24-часово излъчване и разпространение по кабел и сателит в национален мащаб.

„Ние ще ви предложим това, което вие бихте искали да видите и преживеете!”, поясняват от медията.

Liqueur Managemеnt” е съвсем млада компания - създадена 2008, но вече със сериозна заявка за участие в родния българския шоубизнес.
 
Както "MySound.bg" вече извести, “Liqueur Managemеnt” специализира в ексклузивния мениджмънт на български артисти, както и съпътстващите го активности.

Целта на агенцията е да наложи високи стандарти и нови методи на организация и предлагане на услуги в сферата на изкуството и културата.

От 1 декември “Liqueur" представлява следните изпълнители за всички видове артистична дейност (концерти, участия, реклами и др.):

•    Мария Илиева
•    Любо Киров
•    Дичо
•    Спенс
•    032
•    Дийп Зоун и Йоана

Към този списък от имена тепърва ще се присъединяват и нови популярни български артисти.

Liqueur Management” предлага и договаря завършен артистичен продукт, както и висококачествено техническо оборудване, озвучаване, сцена, осветление за артистичните изяви на менажираните от агенцията изпълнители.