Стелияна Христова е големият победител в първия сезон на музикалното шоу "Гласът на България".

Тя бе определена от публиката след грандиозния финал по bTV снощи.

17-годишната изпълнителка спечели титлата след съревнование с Игор Шабов с 58% от зрителския вот срещу 42% за нейния опонент. Мечтата на Стелияна се сбъдна, след като в третия етап на надпреварата двамата финалисти изпълниха първите парчета, създадени специално за тях от Universal Music.

Претендентите за победата – Стелияна, Игор, Роксана и Тодор, пяха в дует със своите треньори за първи път. След изпълненията, подкрепени от Мариана Попова, Кирил Маричков, Ивана и Миро, на крачка от победата, напуснаха Тодор и Роксана.

За първи път от сцената на шоуто водещата Вики Терзийска зарадва своите фенове с едно от най-обичаните си авторски парчета – "Моите кафеви очи".

Средно над 1.6 милиона зрители проследиха финалния концерт.

Близо 60% от всички ТВ зрители (All4+) между 20.00 и 22.00 часа снощи станаха свидетели на победата на Христова.

За аудитория All4+ "Гласът на България" отчита 22,44% рейтинг. Финалът отбеляза отлични резултати и сред младата аудитория, като привлече над 50% от зрителите на възраст 18-34 г. Бляскавото шоу отчете много висок дял - близо 58% - и за аудитория 18-49. Данните са на GARB за 24 октомври и са предварителни.

За целия си период на излъчване - от 18 юли до 24 октомври  - "Гласът на България", отчита рекорден среден дял – 54,1% - за аудитория All4+. Той е по-висок от средните дялове на всички риалити програми, излъчени по bTV от създаването на телевизията.

Рекордна посещаемост отбелязва и сайтът glasatnabulgaria.bg, като в деня на финала близо 93 000 потребители са разгледали над 660 000 страници. Близо 2 милиона потребители са посетили 11 милиона страници от началото на предаването до неговия край. "Гласът на България" е единственото музикално шоу у нас, в което зрителите можаха да гласуват за своите любимци напълно безплатно онлайн. Интерактивността с уеб потребителите беше основен елемент от съдържанието на шоуто по време на концертите на живо.

Официалната Facebook страница на "Гласът на България" до момента е привлякла близо 90 000 фена, като от тях близо 40 000 са били активни по време на снощния финал.