Тайо Круз (Taio Cruz) ще пее в София на 21 септември.

Изявата му е е част от традиционното турне Coca-Cola Happy Energy Tour. Концертът е безплатен, а печелившите от промоцията "Провери под капачката" ще имат уникалната възможност да слушат любимия си поп идол, настанени в ексклузивната зона пред сцената – Happy Energy Circle. Там ги очакват много приятни изненади и подаръци.

Чрез лятната промоция, стартирала с повече от 1 000 000 награди, 50 късметлии ще спечелят ВИП-покани за двама за шоуто на Тайо в столицата.

Британският изпълнител има повече от осем милиона продадени сингъла само в САЩ и многобройни хитове, достигнали до № 1 в класацията на Billboard, един от които влезе в историята на радиокласациите. Той е и най-търсеният  английски артист в YouTube на всички времена с над 100 милиона гледания. Вокалистът започна годината с издаването на "Break Your Heart" през март с участието на Лудакрис (Ludacris). Това е първият сингъл от дебюта "Rostarr",  издаден от Mercury/IDJMG. Парчето веднага достигна върховете на Billboard Hot 100, с повече от 300 000 сваляния за една седмица. Песента не само стана № 1 във Великобритания, Ирландия, Норвегия и Швеция, но и се разписа в историята на американските чартове като най-голям скок на ново предложение в Billboard досега. В следващите месеци "Break Your Heart" се продаде в над 3 милиона копия, а видеото към парчето достигна над 45 милиона гледания във Vevo. Круз е особено популярен и от дуета с Кайли Миноуг (Kylie Minogue) - "Higher".

Още - нa:

http://www.taiocruzmusic.co.uk

Всеки, закупил Coca-Cola от 500 ml от 18 юли до 31 август, може да потърси под капачката на бутилката печелившия символ - надпис VIP PASS, надпис CD или бутилка Coca-Cola. В промоцията ще бъдат раздадени общо 50 ВИП- пропуска, 500 CD с албума на Тайо Круз "Rockstarr" и 1 000 000 Coca-Cola напитки от 500 ml. Късметлиите, спечелили пропуск за концерта или CD, трябва да се обадят на телефон 0800 12345 не по-късно от 31 август. Освежаващите напитки Coca-Cola могат да бъдат получени в обектите, участващи в кампанията. При наличие на код под капачката на промоционалните продукти, той трябва да бъде изпратен с есемес на номер 1213 (цена на 1 есемес = 0.30 лв. с ДДС) или да се регистрира на www.coca-cola.bg.

С промоционален код четири милиона потребители ще имат възможността да спечелят едно от почти петдесетте различни приложения за мобилни телефони – забавен wallpaper или модерен ringtone. Сред тях са летните хитове "Тяло в тяло" на Графа и Сантра feat. Спенс, "Нещо свежо" на Гуудслав (Goodslav) feat Лора Караджова и Буч и "Влез в час" на Тъч Даун (Touch Down), както и популярни мелодии от рекламите на Coca-Cola.

Coca-Cola Happy Energy Tour е част от инициативата "Coca-Cola Музика", която дава на младите достъп до процеса на създаване на музика и възможност да видят как работят едни от най-големите имена в индустрията. През 2011 ще се проведат три музикални сътрудничества – с носителите на "Грами" (Grammy) Maroon 5, с новоизгряващата група One Night Only и с музиканта и продуцент Тайо Круз.

Независимо от това къде се намират, тийнейджърите ще могат да участват в програмата и да споделят момента с приятели и музикални фенове от целия свят.