Пънкът надделя жанрово на вълните на програма "Христо Ботев" оная вечер.

Както "MySound.bg" вече писа, на тези честоти върви арт събитието "Аларма Пънк Джаз Фест" 2009.

Първи в претъпканото Второ студио на БНР свириха Барбаронес, новата версия на Пипонес, които с леки промени пък бяха познати като Хедстол до неотдавна. Освен с интересното си родословие групата зарадва зрители и слушатели с приятно саркастични лирики, пънк-уейв импровизации и своето жизнерадостно тълкуване на всемирната печал.

Втори и още по-хард на мокета (защото няма сцена, а музиканти и публика спокойно се омесват в студиото) се разположиха пънкарите Ас. Въпреки тежкия звук, саундът им лесно издаваше общи корени с други наши любимци, излезли от мазето на княжевското читалище "Братя Миладинови". Остроумните текстове и истеричните беквокали докараха зрителите до състояние на пълна лигня.
 
Ако си мислите обаче, че щом има пънк, значи няма джаз, дълбоко грешите. И Барбаронес, и Ас имат толкова анархистки подход към музиката, че рядко дори се допират до праволинейното пънк или уейв звучене. Сложни импровизации, кабаретни елементи, психеделични китари и всякакви експерименти обединиха двете групи в третата вечер на "Аларма Пънк Джаз Фест".

В този смисъл тя беше колкото най-пънкарска, толкова и сто процента джазова.