Едновременно с пускането на новия дизайн, музикалната телевизия ще премине към нов формат на изображение 16:9, известен още като широкоформатна телевизия.
Графичният дизайн е вдъхновен от новите дигитални технологии и отразява вкусовете на младите хора - той е по-стилен, по-модерен, по-динамичен.
Промяната във визията е цялостна - 22 000 файла са изработени за новия дизайн от немска криейтив агенция, която се грижи за визуалната идентичност на бранда във всички европейски страни. Само познатото правоъгълно лого остава същото, то е и в основата на новата визия.
„Трябва да успокоим всички фенове на "The Voice TV", че любимите им предавания и музика остават същите“, казва програмният директор Боби Цветков.
През декември предстои редизайн и на Интернет страницата на радио и телевизия "The Voice" - www.thevoice.eu.