"Сердика център" изненада своите гости с импровизирано модно пътуване оная вечер.

Модни експерти и журналисти, представители на шоубизнеса и политиката се събраха под стъкления покрив на мястото, за да сверят модните си часовници с предложенията от световните столици.

Певиците Весела Бонева (на снимката) и Галя (екс - КариZма), Маги Желязкова, актрисата Деси Бакърджиева, Супер Бианка, ТВ водещият Стефан Щерев с красивата си приятелка - актрисата Ирмена Чичикова, Наско Михайлов, Ути Бъчваров, финансистът Владимир Каролев, моделът Гергана Гунчева, младият дизайнер Николай БожиловЛюбомир Стойков и много други авторитетни личности уважиха събитието.
 
10 от най-популярните модни брандове, чиито магазини се намират в "Сердика център", представиха колекциите си за пролет-лято 2011. На ревюто бяха показани облекла и аксесоари от Volume 1 (концептуален магазин – мода и нишова парфюмерия, представител на различни марки, сред които Diane Von Furstenberg), Karen Millen, BCBG Maxazria, Peek & Cloppenburg (Boss Woman, Marccain), The Circle (Kenzo и Pucci шалове и нишова парфюмерия), Furla (чанти и аксесоари), Longchamp (чанти и аксесоари), Celyn b, Scandal (Guess by Marciano, Liujo) и Badoo. Голяма част от марките се представят за първи път в България и могат да бъдат открити ексклузивно само в центъра.

Той предложи космополитно модно приключение на ВИП- посетителите. Концептуално ревюто беше решено като модна гара с препускащи цветни асансьори, от които излизат красиви модели в маркови тоалети. Едни от най-търсените у нас и в чужбина топманекени представиха новите течения, сред които - Екатерина Дюлгерова, Гергана Малкоданска, Глория, Стела Стойкова, Емилия Денкова, Петя Милушева и Мери Джак Бесие.

9 часовника, отмерващи времето във всички модни столици, бяха ситуирани на подиум-гара, а всяка отделна марка беше презентирана от водещия Юлиян Константинов като виртуална модна спирка. Оперният певец се справи перфектно с предизвикателството. Управителят Ирена Тенева и организаторите от ART Ground Art & Events се бяха погрижи за флоралните декорации с натурални пролетни цветя, за веган кетъринга с изцяло биоорганично меню, за мелодичния саксофон, съчетан с хаус музика.

Комбинацията от хаус, соул, ар-ен-би и на моменти рок, представена от DJ Мартен (DJ Marten), беше изцяло в тренда на световните модни ревюта. С растителен произход - в съзвучие с великденските пости, беше подбран кетърингът. Кокосови трюфели, оцветени в различни нюанси, вкусни плодови мусове, бананови палачинки с плодове и кокосова заливка, както и солени изкушения от моркови, тиквички, спанак, специален дресинг с хималайска сол и много други вкуснотии впечатлиха гостите.

За първи път у нас модно ревю поднася изцяло суров и здравословен кетъринг, който следва напълно зеления тренд, оформен на принципа на фууд дизайна.