Със сингъл №1 в Америка, албум номер едно в Англия и продажби от над 6,5 милиона копия, Natasha Bedingfield по никакъв начин не отстъпва на задокеанските си конкурентки - Christina Aguilera и P!nk.
След като през 2004 година оглави британската класация за албуми за дълъг период от време, през изминалата година облада музикално и Америка.
Списанието ‘Vanity Fair’ я определи като „новата британска инвазия”.
Bedingfield бе избрана за рекламно лице на модната линия Gap (заедно с Mia Farrow и Common), а песента й “Unwritten”-една от най-пусканите по американските радио станции за 2006 г., бе използвана в рекламите на продуктите с марка Pantene. Също така бе поканена като специален гост на партито, организирано от нейния идол Prince, а Bono я включи в своята “ Червена” анти-СПИН кампания.
За всички тя е момичето, което взриви Англия през май 2004 г. с непринудеността си.
Дебютният й сингъл “Single”, достигна до номер 3 в класациите на Великобритания, като се задържа цели 10 седмици на тази позиция. Три месеца по-късно тя издаде втория си сингъл – “These Words”, който достигна до номер едно в чартовете.
След завидния успех на синглите си, Natasha издаде първия си албум – “Unwritten”, който дебютира под №1 в английските чартове. Албумът достигна продажби от над 900 000 копия и бе сертифициран като тройно платинен. Едноименната песен от албума също стана хит, достигайки до номер 6 в американските и британските чартове.
Завръщането й на сцената тази година ще бъде повече от изненадващо.
Bedingfield се стреми да направи музика, която напълно да подхожда и разкрива същността й. Вторият й студиен албум – “N.B.”, ще бъде издаден в началото на май 2007 г.. Той е провокиран особено силно от любовните афери, които са не само болезнени понякога, но са и добър материал за писане на текстове и музика.
Пилотният сингъл от албума “I Wanna Have Your Babies” вече може да бъде прослушан в MySpace на адрес: www.myspace.com/natashabedingfield.