Absolut представя в България този месец най-новата си лимитирана серия от бутилки в нестандартна опаковка - Absolut Vodka Rock, седмата поред в колекцията на марката.
Тази година тя е посветена на начина на живот на рок звездите и на феновете на рока по цял свят. Водката е облечена в „кожено яке” с капси по дизайн на шведската криейтив агенция "Family Business".
2.7 милиона бутилки на шведската марка в кожа ще бъдат пуснати за продажба в 80 страни. В България логото ще открие парти сезона с голямо събитие, посветено на рок лайфстайла и рок музиката. Новата серия от колекционерските бутилки ще бъде в магазинната мрежа от края на септември на цената на класическата Absolut със син етикет.
„Вярвам, че Аbsolut Rock е зарадва феновете на рок музиката, и всички, които ценят разнообразния и стилен начин на живот. Кампанията ни в заведенията е вдъхновена от рока и рок звездите. Искаме да съживим посланието ù - "In An Absolut World, You Rock", споделя Ирина О. Стефанова, бранд мениджър на марката у нас.
Първата лимитирана серия от бутилки в нестандартна опаковка е представена от Absolut през 2005. До момента на пазара са пуснати шест серии, Rock Edition е седма поред. Сред тях са: Absolut Disco, Absolut Colors - създадена по случай 30-годишнината на Rainbow флага, символ на хомосексуалистите по цял свят, златната Absolut Bling-Bling и миналогодишната - в блестящи червени пайети Absolut Masquerade.
В абсолютния свят звездата си ти, е мотото.
Absolut Vodka е четвъртият най-голям примиум бранд сред спиртните напитки в света и се разпространява на 126 пазара. Тя достига продажби до 11.7 милиона деветлитрови каси през 2008 (99,7 милиони литра). На ден се произвеждат 600 000 бутилки Absolut Vodka. Всяка една от тях е създадена в град Охюс, намиращ се в Южна Швеция.
Absolut Vodka станаа част от Pernod Ricard, които притежават едно от най-престижните портфолиа с алкохолни напитки в света, през юли 2008.