Пилотният сингъл на Мотли Крю (Motley Crue) от предстоящия им албум "Saints of Los Angeles" е бил изтеглен 47 хиляди пъти за една седмица от компютърната игра "Rock Band".

За сравнение същото парче е било свалено само 10 хляди пъти през по-конвенционални източници като „iTunes” и „Amazon”.

Доказано е, че компютърни игри като "Rock Band" и "Guitar Hero III" вдъхват нов живот на класически рок парчета, а както се оказва значително вдигат интереса и към нов материал.

"Ние проучваме всеки артист от каталога ни. Данните показаха, че хората, които купуват музиката на Мотли Крю и билети за концертите им, играят на "Rock Band" и други видео игри... тъй че нашето намерение беше да ги подхванет оттам.

Като мениджъри ние трябва да стигнем до публиката. И ако публиката е в игри като "Xbox" и "PlayStation", нашата работа е да отидем там", обясни Алън Ковач, един от продуцентите на групата.

Той допълни също, че пропастта в продажбите между различните формати не го притеснява прекалено, тъй като продажбите са си продажби и най-важното е да се намери мястото, където потребителите са склонни да похарчат парите си.