Кожа, блясък, рок знаменитости, култови рок парчета, тъмни очила и Absolut Vodka доминираха ексклузивното рок парти за посрещането на новата дизайнерска серия - Absolut Vodka Rock Edition.
ABSOLUT-ната водка посрещна гостите си облечена в прилепнало кожено яке с метални капси и цип. Автор на рокаджийското облекло е шведското креативно студио "Family Business". Серията е вдъхновена от независимия и дързък дух на рок музиката. Дизайнерската серия е част от кампанията "In An Absolut World" и пресъздава гледка от Абсолютния Свят, където всеки е звезда и е поканен зад кулисите.
По лилавия килим пред "Sofia Live Club" снощи се разходиха повече от 600 ВИП гости, сред които бяха и представители на българския рок хайлаф – групите Гравити Ко. (Gravity Co), D-2, Остава, Ахат, Tri-O-Five, Вики от Мастило, Васко Кръпката, Тома и Елена от "Мюзик Айдъл". Всички те посрещнаха Absolut Rock, която влезe в клуба на чопър "Harley Davidson".
По време на рок партито за първи път бяха представени в България култовите фотографии на емблематичния рок фотограф и режисьор Дани Клинч. Във фокуса на специално създадената за лансирането на кампанията фото сесия е австралийската рок банда Улфмадър (Wolfmother). Всички фотографии са вдъхновени от посланието "In An Absolut World You Rock".
Черно-белите фотографии канят зрителите да надникнат в живота зад кулисите. Дани Клинч прекарва няколко дена с бандата в Лос Анджелис и заснема повече от 4 000 кадъра. „Най-приятната част от проекта беше, че от "Absolut" ми възложиха да правя това, което обикновено правя”, казва Дани Клинч за работата си по фото сесията и допълва „те винаги са имали много плодотворни взаимоотношения с творците. За мен беше невероятно, че не бях изправен пред никакви творчески компромиси и ограничения в създаването на тази кампания”.
Дани снима в звукозаписното студио "Sunset", документира концерти, улавя моменти от репетиции, запечатва бохемския начин на живот на рок звездите. Той продуцира и кратък филм за вдъхновяващото рок приключение. Фото сесията и видеото ще бъдат качени в иновативната виртуална изложба на absolut.com/rockedition
Всеки е поканен да разгледа бляскавия свят на рок звездите.
Серията ще достигне до повече от 80 държави, където ще бъдат пуснати около 2,7 милиона бутилки. В България кожената рок-ен-рол бутилка ще бъде в магазинната мрежа от началото на октомври. "Absolut Rock" е истинско предизвикателство за колекционерите. Дизайнерската рок опаковка може да бъде използвана многократно, за разлика от стандартните опаковки, които в повечето случаи се изхвърлят веднага след употреба.
Логото е уникален подарък за всички почитатели и представители на рок-ен-рол културата. Серия от рок бутилки бяха раздадени на родните звезди. Специалният подарък извика емоции и спомени за първите им рок преживявания.
Димитър Ковачев – Фънки разказа: „Бях на 13, свирех на барабани и някъде тогава за първи път чух Дийп Пърпъл (Deep Purple). Музиката им беше като удар под лъжичката. Казах, че това е моето място и от тогава се занимавам само с рок”. За група Остава, освен музика, рокът е още „Свобода и неподправена енергия. Нещото, което вдига адреналина. Рокът е философия, виждане за живота. Той става част от личния ти живот и въздейства върху възприятията ти за света”.