Ю Ту подписаха 12-годишен договор с най-големият световен концертен промоутър „Лайф Нейшън”.

Сделката включва правата върху марката и мърчандайза, както и върху дигиталното разпространение – предаде „Ройтерс”.

През октомври 2007 Мадона предостави всичките си права на компанията, запазвайки си само издаването на музика.

Договорът е показателен за посоката, по която поема музикалната индустрия. След спада в продажбите на CD и възхода на даунлода, артистите осъзнават, че парите вече са в концертните изяви и мърчандайза. Иначе, ако продължат Ю Ту да издават музика, то ще е чрез „Юнивърсъл Мюзик”.

Сделката с "Лайф Нейшън" циментира партньорството им с Ю Ту, което датира от 1980.

„Виждаме се от 20 години, време беше да се бракосъчетаем” – коментира Боно.

Още не се знаят финансовите параметри на договора. Твърди се обаче, че Мадона е прибрала 120 милиона долара от контракта си с "Лайф Нейшън" .

Компанията промотира последните две турнета на ирландците, които донесоха вторите по големина приходи в историята – близо 340 милиона – според „Билборд”.

Най-доходоносното турне в история – "The Bigger Bang" на Ролинг Стоунс от 2005-2007 - отново е било организирано от "Лайф Нейшън" и е донесло 558 милиона долара.