В благотворителното шоу "Великолепната шесторка" по bTV 12 звезди ще пеят безвъзмездно в продължение на 3 месеца, за да може всяко дете у нас да расте в семейство.
Вторият сезон на предаването започва на 22 септември в 20.00 часа на 22 септември. Шоуто, което създаде нов модел на благотворителност в България, ще се излъчва два пъти седмично в най-гледаното време в продължение на 3 месеца.
Ани Салич, едно от най-обичаните лица на bTV и Посланик на добра воля на УНИЦЕФ, отново ще води предаването. Изпълнителен продуцент на шоуто пак е „Глобал Филмс”, а режисьор - Магърдич Халваджиян. На сцената заедно с Ани Салич ще се изявяват музикалният продуцент Ангел Заберски и група Акага (на снимката). Във „Великолепната шесторка” по време на серия от концерти 6 популярни български изпълнители ще пеят в дуети с 6 известни личности от публичното пространство. Сред тях са изявени лица от сферата на театъра, спорта, медиите и други. Звездите ще участват абсолютно безвъзмезно. Формирането на дуетите ще стане на живо пред очите на зрителите в първия епизод на предаването. Всеки може да гласува с есемес за своите фаворити сред участниците и техните изпълнения, като средствата ще се събират в сметка на УНИЦЕФ за целите на социалния проект. Предаването отново ще бъде изцяло позитивно, лишено от скандали и интриги между участниците, така че зрителите от всички възрасти да могат да се забавляват истински, като в същото време подкрепят благородната му мисия, обясниха от екипа.
„Най-голямото постижение на първия сезон на „Великолепната шесторка” e, че подкрепи създаването на модел за закриването на всички домове за деца с увреждания у нас, който се прилага с държавно финансиране. Дългосрочната цел и на второто издание е създаване на модел за закриване на дом за бебета от УНИЦЕФ, който отговорните институции да интегрират в законодателството. Общата ни мисия с УНИЦЕФ е да направим възможно всяко дете в България да расте в семейство», коментира Апостол Пенчев, директор „Телевизионни програми” bTV Media Group.
Престоят в дом е най-пагубен за бебето. Той води до необратими последствия за развитието му и му отнема всички шансове за нормален живот. Последните проучвания посочват, че броят на децата от 0 до 3 години, отглеждани в домовете за медико-социални грижи, остава сравнително постоянен в продължение на 10 години. В момента в тях се отглеждат около 40% от общия брой на децата, отглеждани в специализирани институции в страната. Всяка година държавата финансира с милиони отглеждането на изоставени бебета и малки деца по изключително неефктивен начин, без да предлага качествени услуги, необходими за тяхното нормално физическо развите и без да осигурява ефективна подкрепа за семействата.
Новините и актуалните предавания на bTV, които от години отразяват проблемите и решенията, свързани с изоставянето на бебета и малки деца в институции, ще продължат да следят темата още по-активно по време на кампанията на „Великолепната шесторка”. Журналистите на bTV и PRO.BG ще разказват човешки истории, ще повдигат важни казуси и ще показват успешни примери, свързани с превенцията на изоставяне, приемната грижа, осиновяването, връщането на изоставени деца при родителите им и други подходящи социални услуги. На 15 септември bTV ще излъчи в праймтайм и филма на Ани Салич „Ангелина”, който ще даде нагледен пример за последствията от изоставянето в дом на новородено.
Както и в първия сезон на „Великолепната шесторка” трите мобилни оператора "МТел", "Глобул" и "Вивател", както и компанията "Интерактив медиа сървисис", която ще отчита есемес телефонията, ще работят абсолютно безвъзмездно и така от стойността на всеки дарен от зрителите есемес (1,20 лв. с включен ДДС), за мисията на шоуто ще отива по 1 лев. bTV и УНИЦЕФ отново ще осигурят пълна прозрачност на изразходването на направените дарения. Всяка стъпка ще бъде проследена в новините на bTV и PRO.BG, на официалната страница на шоуто в сайта на bTV, както и в сайта на УНИЦЕФ. Там по всяко време дарителите могат да намерят актуална информация за хода на проекта, бюджета и всички дейности и разходи по закриването на дома в Шумен и създаването на социалните услуги, съпътстващи този процес. Зрителите, изпратили есемес по време на шоуто, ще получават есемес отчети за хода на изразходване на даренията, като тази услуга ще бъде предоставена от мобилните оператори безвъзмездно.
„Великолепната шесторка” е част от цялостна кампания на bTV Media Group, в която ще участват всички медии в групата - bTV, bTV Comedy, bTV Cinema, PRO.BG, RING.BG, радиостанциите N-Joy, Z-Rock, Melody, Jazz FM, Classic FM и PRO FM, както и всички сайтове на медийната група.
Целта е посланията на "Великолепната шесторка" да достигнат до максимална аудитория, така че милиони граждани да променят нагласите си към изоставянето на бебета и да допринесат за закриването на "Дом за медико-социална грижа за деца 0-3" като социална услуга в България.
Коментари