Един от най-ярките млади диджеи на нюйоркската клубна сцена - DJ Боливар (DJ Bolivar), ще пуска на третото издание на "Drugness Relief Party" в столичния клуб "Червило" на 3 април, събота - Великден.
Още от петнадесет годишен той е част от клубната култура на Ню Йорк: изявява се като професионален танцьор в почти всеки популярен клуб в Манхатън, както и в легендарния клуб “Twilo”, наследник на “Studio 54”. Но благодарение на Джуниър Васкез (Junior Vasquez) и Дани Теналия (Danny Tenaglia), музиката се превръща в най-важното за тего. Оттогава - вече шест години, Боливар е неизменна част от нощния живот на Голямата ябълка. Пускал е на известните “Asseteria Party” в "Show/Arena", "Сlub Cheetah", "Discotheque" и др.
диджеят пристига в България по покана на "SSS Production", за да подкрепи третото от поредицата "Drugness Relief Party", посветено на борбата със зависимостите в съвременното общество. Този път организаторите насочват вниманието на обществеността относно пристрастеността към шопинга.
Оказва се, че шопинг манията не е само трескаво усещане, стремящо се да задоволи нарастващата с всеки ден жажда за материални придобивки, а е и патология. Да си обсебен от нещо и да не си способен на ефективен контрол - било то и към трескавото пазаруване, е патология.
„Шопинг манията е резултат от нарушените ценности в съвременното общество. Хората стават все по-нетърпеливи да сбъдват мечтите си. Все по-рядко са склони да посветят години и много труд, за да осъществят целите си. Притежаването на ценни вещи обслужва нуждата от това да знаят, че притежават ценности и че са ценни”, споделя Михаил Вучков.
„И ако на Запад хората постепенно са достигали до “висотите” на материализма, при нас челният сблъсък с него има много по-опасен ефект, създавайки цяло едно поколение, за което човекът е толкова важен и ценен, колкото е по-ценно това, което премижава. Така ставаме свидетели на мерцедеси с газови уредби и на хора с тениски на "Dolce & Gabbana" за по 400 лева, хранещи се с дюнери и полуфабрикати”, добавя той.
Затова от "SSS Production" призовават: „Ако имате пари за харчене, ги похарчете за емоции и спомени”.
Точно това е и мотото на "Drugness Relief Party" навръх Великден – “Pay only for emotions”.
Коментари