Историята започва, когато Цвети и Светльо от Expose пускат новата си песен "The Power Оf Love" на приятел, отдавна живеещ в САЩ.
Тогава те не предполагат, че въздействащият ритъм и провокативният текст дотолкова ще се харесат на Джордж Томов, че той ще ги предложи на саундинженера на компанията, в която работи. И с това историята не само че не свършва, но и продължава - с решение българското парче да бъде включено в музикалната селекция, която озвучава американските бутици на световноизвестна модна марка.
"Изненадани, щастливи и вдъхновени сме от този факт - казва Цвети - Наистина няма по-голяма радост за един артист от това талантът му да бъде оценен, а когато това се случи и зад граница, усещането е неописуемо".
Kevin Stea, когото публиката познава като един от мегавъздействащите танцьори в култовия клип "Vogue" на Мадона, също се оказва герой в историята дори и само с неговото типично американско wow, след като чува песента. Kevin, който е приятел на Джордж Томов, оценява и стайлинга на Цвети и Светльо като едни от най-атрактивните български артисти. "Много внимателно изграждаме визията за всеки наш видеоклип - споделя Светльо - минаваме през различни решения, материи, форми. Понякога променяме всичко в последния момент и действаме напред само ако сме съгласни напълно с финалния резултат".
Клипът към "The Power Оf Love" е в смели черно-бели фешън кадри.
Ритъмът е точно това, от което имаме нужда в момента - усещането за свобода, въздух, движение на открито и… дива любов.
The Power Оf Love: БГ песен в американския шоурум на модна марка
3675
Коментари