"Yahoo!" ще пусне нова музикална търсачка за юзърите, изкушени от музиката във всичките й форми.
Идеята на американската Интернет компания е да увеличи предоставяната досега информация - както като брой на отделните песни и цели албуми, така и всякакви факти от биографиите - професионални и творчески, на изпълнителите. Техният брой е 500 хиляди, тоест - двойно повече от предишното съдържание в сайта, информира "Ройтерс".
В бизнеса на "Yahoo! Music" ще участват още няколко музикални компании, предявили интерес относно подхода, осигуряващ дял от все по-развиващия се пазар за дигитална музика.
Потребитилите получават възможност да избират сред модули. Всеки от тях е опция за многобройни музикални портали в Мрежата. Сред тях са сайтове, предлагащи музика безплатно, платени изпълнения от "Amazon.com" и "iTunes", видеоклипове от "YouTube", Интернет радиостанции и други.
Като обединява платена и безплатна музика, новият вариант на "Yahoo! Music" дава директен достъп направо от сайта.
"Това е голяма стратегическа промяна за нас", признава Майкъл Шпигелман, генерален мениджър на "Yahoo! Music".
"Решили сме да се концентираме върху предоставянето на услуги, носещи най-голяма стойност за юзърите, и чак след това вече да си партнираме за предоставянето на целия набор от база данни с трети страни", пояснява той.
Коментари