Клуб "Строежа" и партньорската им компания "Мюзик Вайбс" представят първото издание на Music Vibes Festival.
Събитието предстои на стадиона в Созопол на 3 август, събота. В афиша са едни от най-обичаните български рап, хип-хоп и ар-ен-би звезди, които гарантират свежо лятно приключение. Хедлайнърите Молец ще зарадват феновете си с цял концертен сет от 90 минути заедно с лайв бенд. Както MySound.bg вече писа, ден преди това - на 2 август, организаторите ще посрещнат на същата локация и световната група Dubioza Kolektiv.
В разгара на летния сезон на сцената на на Music Vibes Festival феновете на родната музика ще избухнат още с отделните сетове на Fyre и Theo, Атанас Колев, Боро Първи, Явката ДЛГ и Madmatic, Robi и Дара Екимова. Вратите ще бъдат отворени в 17.30 часа, а шоуто ще започне точно в 18.00.
“Радвам се, че можем да представим на феновете на българската музика един нов музикален фестивал именно в Созопол и то в разгара на лятото. Всички тези млади звезди ще направят наистина свежо и готино шоу, а феновете им ще имат възможност да ги видят заедно на една сцена в страхотен музикален купон, наречен Music Vibes Festival", сподели Мартин Михайлов, организатор на събитието.
Music Vibes Festival се осъществява с подкрепата на община Созопол. Билетите са налични в платформата Epay Go. Първите 1 000 са на промоционална цена, децата до 7 години ще влизат безплатно, а за посетителите на възраст между 8 и 14 години се предлагат детски билети с 25% намаление. Седящите места на трибуните, където ще има сянка от отварянето на вратите в 17.30 часа, са на регулярна цена, но количествата на тези пропуски са ограничени. Всички лица под 18 години влизат с придружител и декларация.
Линк към продажбата на билети: https://epaygo.bg/2421458890
Линк към събитието във Фейсбук: https://www.facebook.com/events/1528811364716922
Междувременно, Крис Макаров и Юли Славчев станаха посланици на устойчивата мода и новия бранд за дрехи втора употреба textales.
Новото поколение second hand clothing бранд, създаден, за да стимулира положителното въздействие върху околната среда и обществото, дебютира на пазара у нас през юни. "Молците", разпознаваеми не само със своето уникално звучене, но и с оригиналния си стайлинг, подкрепят инициативата за промяна на консуматорската нагласа на потребление в обществото. И двамата изпълнители са утвърдени представители на секънд хенд културата, любители на модата от деца, в магазините за втора употреба те винаги са намирали и продължават да намират икономично и индивидуално решение за уникален стил.
"Във втората ръка съм намирал най-неочакваните находки. Цялото преживяване е съвсем различно от това в големите вериги и магазините за масова мода. Няма го притеснението, че след като си купиш нещо, ще срещнеш някой по улицата със същите дрехи като теб. В магазините за втора употреба често артикулите са единични бройки, което създава усещане за "едно по рода си", а намирането му е като да търсиш съкровище. Ти не пазаруваш, а отиваш "на лов". Това, което харесвам във философията на textales, е, че допълват всичко това с топло обслужване и модерна атмосфера", споделя Юли Славчев. Изпълнителите обръщат поглед и към устойчивото измерение на модата втора употреба с желанието да вдъхновят последователите си да бъдат по-отговорни към хората и околната среда. "Харесва ми, че се използва отново текстилът, който иначе би бил изхвърлен. И това, че можеш да намериш яки модели и брандове на много по-евтини цени. Купувал съм си дрехи от втората ръка преди години, които нося и днес. Доста често сме взимали и дрехи от втората употреба за костюми на актьори в клиповете ни, като например костюма на дядото от "Бисер". Вярвам, че не е трудно да удължим живота на една дреха, затова и много рядко изхвърлям! Вместо това викам приятели на гости да разгледат и да си харесат от тези, които вече не нося. А тези, които са буквално скъсани от носене, оставям в контейнери за разделно събиране на текстил. Готиното на textalese, че са помислили и за това, в магазина им има контейнер за рециклиране за удобство на клиентите им", каза Крис Макаров.
Освен с участието си в различни каузи и инициативи, група Молец се радва на многобройни срещи с почитатели през летния сезон и се подготвя активно за началото на турнето си в България. То ще започне в пловдивския античен театър на 15 август, ще продължи на 17 август в Летен театър Велико Търново, следва 13 септември в Летния театър във Варна и ще завърши с грандиозен концерт на 21 ноември в най-голямата зала в България – "Арена София".
Най-новият бранд за дрехи втора употреба и устойчива мода textales откри първия си магазин в София на адрес булевард "Александър Стамболийски" № 50. Магазинът е с просторен и модерен интериор в натурални цветове, създаващ усещане за уютна атмосфера, която предизвиква удоволствие и вълнение при пазаруването на дрехи втора употреба. Освен ремонтирани артикули и различно качество дрехи втора употреба, textales разработва и своя собствена колекция ъпсайклинг (премоделирани) продукти, която включва серия от унисекс дрехи с преизползван текстил и кожа, ежедневни чанти и аксесоари.
textales е модерен български бранд за устойчива мода. Основната му цел е да промени нагласите към дрехите втора употреба, като предлага уникално клиентско преживяване, подбрани продукти, ориентирани към предпочитанията на аудиторията, и акцентира върху изграждането на култура за устойчиво потребление. Брандът залага на стратегия за разширяване на присъствието си в България, планирайки отваряне на магазини в големите областни градове, последвано от широка експанзия в по-малките населени места, както и навлизане на пазарите в Гърция и Румъния.
Повече информация може да откриете на адрес: https://textales.com/
Коментари