Принцесата на Изтока - Ищар Алабина, покори и софийските си фенове с два поредни концерта в зала 1 на НДК снощи.
Талантливата певица успя да задържи с часове ентусиазираните почитатели на крака, благодарение на емоционалното изпълнение и разнообразен микс от най-хитовите си парчета, между които "Last Kiss", "Habibi Sawah", "C’est La Vie", "Horchat Hai Caliptus", както и няколко песни от предстоящия си албум.
Особено вълнуващо за присъстващите беше нейното перфектно изпълнение на една най-красивите българскиа песни - "Облаче ле, бяло". Въодушевената публика се сля със сцената, пленена от харизматичното присъствие на една от най-добрите етно изпълнителки, с които се е срещала някога. Разнообразието в звученето й е тайната на нейния успех. Докато изпълненията от първия й албум "The Voice Of Alabina" са предимно на френски език, то в следващите има композиции на иврит, арабски, испански и английски. И въпреки че нарича Париж "своя съдба", Ищар не затваря саунда си само в атмосфера, вдъхновена от френската столица. Затова радиостанциите я обичат – модерно денс звучене, ориенталски чар и... още нещо. Което пролича най-силно на живо, когато тя разля своята загадъчна феерична магия.
Едва ли само факти като например този, че първият сингъл от албума "Habibi (Sawah)" за изключително кратко време успя да се превърне в един от най-големите хитове, доведе хора за два концерта на Ищар в София и още толкова горещи тълпи на шоутата й във Варна и Бургас предишните две вечери. Та, песента, за която споменахме по-горе, е със специалното участие на френския рапър Джими Сисоко и е перфектно ар-ен-би парче с етно мотиви. Преди време в едно от интервютата си популярната певица заяви, че обмисля да включи и българска песен в новия си албум. Тогава вероятно ще скъса и нашите родни чартове, както вече е подчинила тези в Европа и САЩ.
Билетите за обявения концерт в София бяха разпродадени за броени дни, но "АРТ БГ" успяха да организират второ шоу (на което станахме свидетели и ние).
Разочаровани фенове нямаше.
Снимки на Мартин Цанков - в секцията "Галерии".
Коментари