No More Many More с ново видео и сингъл в "Тънка червена линия"
Официално подгряващо парти за концерта на Austere в София
Notte Medievale и KsAN със съвместен концерт. Древното зове в столичния клуб Live & Loud
Vrani Volosa специални гости на Ihsah, Radiogeist откриват за Mono Inc. в Пловдив
Керана и Космонавтите представят официално новия си албум "Октант"
Reverend Beat-Man със специален концерт за Деня на София
Мария Илиева обяви предстоящ световен проект на финала на турнето си "100 причини"
Orphaned Land отново в България след 11 години, удрят заедно със Science Of Disorder, Lone Survivor и Nest Of Plagues
Турнето "Световното кино в музиката" на Хилда Казасян и Плевенската филхармония продължава. Виж къде и кога
Без Monument Оf Misanthropy на концерта на Belphegor и Malevolent Creation този четвъртък
Британците The Singing Loins откриват есенния сезон на "Аларма Пънк Джаз"
Дни до юбилейния концерт на Андреа Бочели. Виж с кои изключителни гости излиза на стадион "Васил Левски"

Масово душетресение заради Пати Смит и Моби на Exit 2009


Масово душетресение заради Пати Смит и Моби на Exit 2009

5692

Моби (Moby) и Пати Смит (Patty Smith) предизвикаха масово душетресение в третата вечер на "Exit 2009".

Ако, както твърди Адриан Савов (с когото съм способна да споря до безкрай), в първата вечер на феста Dance Arena-а е водила с едно на нула на Главната сцена, положението категорично се обърна в събота през нощта.

Още към седем часа Trance Balkan Desorganisation завихриха леко пого с динамичния си кросоувър.

Истинската лудост обаче започна с гига на Пати Смит. По време на първото парче - "Gloria", нахаканата дама вече плюеше от сцената. Последваха психеделии, китарни сола, обяснения в любов към новото поколоение, което било толкова свободно, колкото хората някога си мечтаели, посветена на починалия Майкал Джексън (Michael Jackson) петнайсетминутна тресня - същинска оргия, многохиляден хор с "Because The Night"... И още китари, и още сола. По време на последното от тях Пати Смит демонстративно изпокъса почти всички струни на китарата си, за да довърши изпълнението на... една жица.

Въпреки жадната за още тълпа, бис нямаше, защото Крафтверк (Kraftwerk) се нуждаеха от около час, за да наредят Главната сцена за обичайното им зрелище. Четиримата роботоидни немци, макар и легенди, радваха повече с визия, отколкото с музика - огромни видеостени, четири лаптопа, зад които четирима души стоят почти неподвижно, танцуващи силуети зад огромна сива завеса и смачкващ минимъл звук зарадваха някои посетители на фестивала, но подплашиха други.

Пълната еуфория се завърна с появата на Моби (Moby) и неговата банда. Ако сте си представяли един мъничък тъжен Ричард Мелвил Хол, който съсредоточено музицира, не бихте могли да сте по-далеч от истината. Моби доведе със себе си цяла орда страхотни музиканти и две убийствени вокалистки, едната от които - Джоя, направо отвя публиката. Самият той пя, скача по сцената в екстаз като на някой рейв, хвали протестната природа на фестивала и свири на китари и бонгоси с невъобразима енергия. Освен с денс химни и политически ангажирани парчета, г-н Хол ни зарадва със собствена версия на "Take А Walk Оn The Wild Side", подпомаган от десетки хиляди гърла, припяващи с цветнокожите момичета на парчето на Лу Рийд.

Последва приземяване на Фюжън сцената с чикано рапърите Дилинкуент Хебитс (Delinquent Habits), заредено с познатото ни благо и пълно с поуки отношение към живота, и литри текила, раздавани на публиката. На разсъмване, когато лошите момчета ни оставиха, пред сцената имаше около хиляда души, повечето от които ревяха "още" на български.

 

Още от Поп


Mysound.bg
Реклама

Галерия


Любо Киров - "Ново сърце"

Видео


Албуми


Любо Киров - "Ново сърце"

Скоростта, с която Любо Киров разпродава концерти в огромни зали и създава нова музика, е завидна.През последните...

Най-четени новини


виж всички